Για όλα φταίει τ' όνομά σου!

Σινεμά έχουμε να πάμε, για διάφορους λόγους, από την εποχή που ήμουν έγκυος. Μέχρι πρώτινος που τα του παιδιού ήταν το 100% της ημέρας μου, δεν το σκεφτόμουν καν ούτε και μου έλειπε. Τώρα που η Ισιδώρα μεγαλώνει και που ξαναβρίσκω και εγώ σιγά σιγά τον εαυτό μου, έχω αρχίσει να αναπολώ κινηματογραφικές βραδιές είτε στο σινεμά είτε στο σπίτι. Και επειδή το πρώτο εξακολουθεί να μας είναι κάπως ζόρικο να το καταφέρουμε, ξεκινήσαμε δειλά-δειλά με τον Δ. από το δεύτερο. Εκείνος κατεβάζει ταινίες από το διαδίκτυο μετά μανίας, εγώ φτιάχνω λίστες (ναι, είμαι το κορίτσι της λίστας!) και βλέπουμε ένα βράδυ ταινία δικής του επιλογής και ένα δικής μου, εναλλάξ -όχι κάθε μέρα, εννοείται! Ακόμα δεν είμαι σε φάση, ούτε και έχω και την αντοχή, να δω ταινίες σινεφίλ που καταβροχθίζαμε παλιότερα, αναζητώ οπότε προς το παρόν πιο ανάλαφρα λιγάκι πράγματα.

Τις προάλλες, λοιπόν, είδαμε μια πολύ ευχάριστη, αστεία και γλυκιά Γαλλική ταινιούλα που σας προτείνω ανεπιφύλακτα, το Le Prenom, ή αλλιώς "Για όλα φταίει το όνομά σου". Είναι κάπως σα θεατρική παράσταση στο στήσιμο, έχει όμορφη αισθητική (πολύ βασικό για εμένα) και κατά τη διάρκειά της πηγαινοέρχονται μερικά από τα Μεγάλα της ζωής, όπως η μητρότητα, οι σχέσεις ζευγαριών, η φιλία, ο έρωτας...πολλά ακόμα. Επίσης, έχει χιούμορ άφθονο, ευρωπαϊκής χροιάς και έξυπνο!
Αυτά. Αν τη δείτε, περιμένω εντυπώσεις.

σας φιλώ, xoxo & stay inspired!
Namaste





Σχόλια