ΩΔΗ ΣΤΗ "ΜΑΥΡΙΣΜΕΝΗ ΘΕΑ"



Όλοι έχουμε λατρείες, εμμονές και κολλήματα με μυρωδιές και αρώματα αγαπημένα, που μας θυμίζουν συγκεκριμένες εποχές της ζωής μας, πρόσωπα, πράγματα, καταστάσεις και τον ίδιο μας τον εαυτό του χτες αλλά και του σήμερα.
Προσωπικά αλλάζω τα αρώματα που φοράω ανάλογα με την εποχή, τη διάθεση και τη φάση στην οποία βρίσκομαι. Κατά καιρούς όμως 'κολλάω' με κάποιο που πολύ δύσκολα μετά αποχωρίζομαι ή αφήνω έστω προσωρινά στην άκρη, μιας που τείνει να γίνει ένα με το δέρμα μου, αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας και της αυτοφροντίδας μου.
Για να μην ανατρέξω και πολύ πίσω στο παρελθόν, ας πω ότι, μέσα στο πλαίσιο της τελευταίας δεκαετίας και μετά από μια ολόκληρη και πολύ έντονη εποχή της ζωής μου που σηματοδοτήθηκε οσφρητικά από το λατρεμένο Infusion d'Iris της PRADA, ήρθε μια άλλη, μεσοβέζικη, όπως συχνά-πυκνά την αποκαλώ, εποχή κατά την οποία δεν είχα κάποιο αγαπημένο, signature άρωμα και ήμουν μάλλον πιο πολύ στη φάση του perfume wardrobe που λένε. Πειραματιζόμουν δηλαδή με διαφορετικά αρώματα χωρίς να μπορώ με κανένα από αυτά να νιώσω αυτό το 'κλικ' που θα με κάνει να πω 'ωπ, εδώ είμαστε! εσύ και εγώ θα πάμε χέρι-χέρι τώρα'. Φόραγα κολώνιες και αρώματα που μου άρεσαν και μου ταίριαζαν ναι μεν, αλλά που δεν με έκαναν να πω αυτό το 'that's it!'.

***

Μέχρι που για κάποιο λόγο, με κάποια αφορμή που δεν μπορώ να θυμηθώ ακριβώς, μύρισα ξανά, τη φετινή Άνοιξη, το Bronze Goddess, της Estēe Lauder. Γνώριμη μυρωδιά, παλιό και αγαπημένο άρωμα που όμως δεν είχε τύχει προσωπικά να το φορέσω ποτέ. Κάτι έγινε όμως τώρα και η 'μαυρισμένη θεά' μου... μίλησε! Ήταν σα να γνωριζόμασταν από πάντα! 'Αρχισα να φοράω ανελλιπώς τόσο το άρωμα όσο και την κρέμα σώματος και ήρθα ξανά σε επαφή με αυτήν την φανταστική αίσθηση που έχεις όταν το άρωμά σου γίνεται ένα με το δέρμα σου, γίνεται δηλαδή εσύ και ξαφνικά νιώθεις σα να "επιστρέφεις σπίτι σου"! Και έχω παρατηρήσει πως όταν το συναίσθημά μου είναι τέτοιο, το αντανακλώ και προς τα έξω με αποτέλεσμα τα κολακευτικά σχόλια  του στιλ "πωπω τί άρωμα φοράς; είναι υπέροχο!". Με ρώτησαν για το άρωμά μου στο γραφείο, στη θεραπευτική ομάδα που παρακολουθώ, στο σούπερ-μάρκετ και χμ...γενικά, παντού!

Και για να κλείσω εδώ αυτό το σύντομο και μυρωδάτο ποστ, ας πω ότι το Bronze Goddess μου αρέσει και μου ταιριάζει μάλλον γιατί μου θυμίζει τον ήλιο και το καλοκαίρι, που είναι άλλωστε και η πιο αγαπημένη μου εποχή. Μου θυμίζει το φως, τις παραλίες, τα ηλιοβασιλέματα, το άρωμα καρύδας, και τις μεθυστικές μυρωδιές των λουλουδιών σε συνδυασμό με αυτές των εσπεριδοειδών, μια αισθησιακή μίξη, με άλλα λόγια, όλων των στοιχείων ενός θερμού, μεθυστικού καλοκαιριού. Ή αλλιώς, το καλοκαίρι κλεισμένο σε ένα μπουκάλι!



Μπήκε Σεπτέμβρης και ακόμα να το αφήσω στην άκρη, για να αναζητήσω πιο φθινοπωρινές μυρωδιές. Μάλιστα πρόσφατα μου τελείωσε η κρέμα, αλλά αγόρασα καινούρια, μιας που από τους ωραίους εθισμούς αρνούμαι να απαλλαγώ, αλλά και γιατί στο βάθος της καρδιάς μου χτυπά πάντα ο παλμός του αιώνιου καλοκαιριού - ξέρετε, του καλοκαιριού που δεν θέλεις στ'αλήθεια να τελειώσει ποτέ!

Εσείς έχετε αγαπημένα αρώματα; Φοράτε μόνο κάποιο συγκεκριμένο ή τα αλλάζετε;
Ας το συζητήσουμε το θέμα!

Προς το παρόν σας φιλώ με αγάπη,
αμελί ❤

Σχόλια