2019 ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ!


Καλημέρα και καλή και όμορφη χρονιά, μιας και αυτό είναι το πρώτο ποστ για το 2019!

Εύχομαι να περάσατε καλά στις γιορτές, ξεκούραστα, με αγαπημένους ανθρώπους, νόστιμο (και όχι απαραίτητα πολύ) φαγητό, και στιγμές θαλπωρής, ζεστασιάς και χαλαρότητας!

***

Σήμερα θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια λίστα με 15 + 1 πράγματα που θα ήθελα να κάνω και να καταφέρω τη νέα χρονιά. Παλιότερα έκανα πολλές λίστες, λίστες για τα πάντα, αλλά τώρα τελευταία -μιας που όλη αυτή η διαδικασία με γέμιζε άγχος- έχω κάπως αφήσει αυτή μου την προσκόλληση στα καταγεγραμμένα tasks, τα τικ και τα 'to do' να την πάρει το ποτάμι. Φτιάχνω λίστες μόνο όποτε μου αρέσει και για όσα μου αρέσουν. Όποτε θέλω και επειδή θέλω και όχι γιατί 'έτσι πρέπει'.

Το 2019 λοιπόν θα ήθελα, με ένα χαλαρό συναίσθημα και χωρίς προσδοκία γεμάτη ένταση όπως ίσως άλλες χρονιές:

  1. να διαβάσω όσα περισσότερα βιβλία μπορέσω από τη βιβλιολίστα μου ή και άλλα που θα με εμπνεύσουν, εκτός της συγκεκριμένης λίστας.
  2. να ξεκουράζομαι περισσότερο, οτιδήποτε και αν αυτό μπορεί να σημαίνει.
  3. να έχω λιγότερο το νου μου στο κινητό μου όταν είμαι στο σπίτι και πιο συγκεκριμένα να μην το κοιτάω καθόλου το βράδυ, πριν κοιμηθώ.
  4. να συνεχίσω τη διατροφή μου και να την βελτιώσω ακόμα περισσότερο.
  5. να φροντίζω καλύτερα τα οικονομικά μου.
  6. να ετοιμάσω έγκαιρα ένα ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης για τα παιδιά μου, για τα επόμενα Χριστούγεννα, αποκλειστικά με βιβλία.
  7. να κρίνω λιγότερο και να αποδέχομαι περισσότερο, ξεκινώντας από τον εαυτό μου.
  8. να βγαίνουμε περισσότερα ραντεβού με τον αγαπημένο μου.
  9. να ξεκινήσω και να ολοκληρώσω τον αποθηλασμό του μικρού μου.
  10. να παραμείνω πιστή στο πιλάτες, ξανα-ξεκινώντας παράλληλα όμως γιόγκα και διαλογισμό που τόσο μου λείπουν.
  11. να μου αγοράσω δώρο ένα κόσμημα για τα γενέθλιά μου που φέτος θα είναι 'στρογγυλά'!
  12. να κρατώ ημερολόγιο με τις σκέψεις και τα συναισθήματά μου πιο τακτικά.
  13. να ανταποκρίνομαι πιο άμεσα στις προσωπικές μου ανάγκες και να μην φτάνω στο σημείο να υπερεξαντλώ τον εαυτό μου.
  14. να συμπαθήσω λίγο περισσότερο τα χειμωνιάτικα ρούχα & παπούτσια.
  15. να βρω περισσότερη εσωτερική ισορροπία.
+1 να αφεθώ στη ροή της ζωής, ζώντας το τώρα στην ολότητά του.


Εσείς τί εύχεστε, τί επιθυμείτε για τη νέα χρονιά;

Σας φιλώ,
αμελί❤



Σχόλια