ΕΝΑ ΓΡΑΠΤΟ

*photo via unsplash

Ένα γραπτό.

Πολλά συναισθήματα.

Άπειρες δυνατότητες, άπειρες επιλογές, άπειρες ευκαιρίες, άπειρες εικόνες, άπειρες πληροφορίες, άπειρα υλικά αγαθά, άπειρα όλα, άπειρα. Τα θέλω όλα αυτά; Τα χρειάζομαι; Όχι. Όχι.

*

Πάντα ζούσα και μου άρεσε να ζω μια 'μικρή' ζωή. Από αυτές που χωρούν μέσα τους συνδυασμούς, διαφορετικότητες, εναλλαγές, απώλειες και κέρδη, σταδιακά προχωρήματα και σίγουρα πολλά μικρά και μεγάλα Μαζί. Όλα αυτά σε μια 'μικρή' ζωή που να τα χωράει όλα αυτά, τα Μικρά και τα Μεγάλα. Το κονφούζιο από τα πολλά και τα άπειρα με διαλύει, με απομυζά. Αντιπαθώ τη φασαρία και τη 'φασαρία' που φέρνει η αίσθηση που αποκομίζει κανείς όταν ζει διαρκώς τη ζωή του και τη βιώνει σαν έναν αέναο αγώνα δρόμου για το πιο πολύ, το πιο καλό, το πιο ισχυρό, το πιο βελτιωμένο, το πιο μεγάλο, το πιο επιτυχημένο, το ΠΙΟ.
Μακριά.


αλλαγή σελίδας...


Συνήθως μετά από ένα μεγάλο, αργό και χρονοβόρο βύθισμα σε κάτι δύσκολο, έρχεται να με κατακλύσει η επιβολή της ανάστασης, του συναισθήματος της χαράς, του ενθουσιασμού, της έμπνευσης, της δημιουργικότητας. Υπέροχο μα επιβλητικό. Μια υπέροχη επιβολή. Δεν θέλω την επιβολή κανενός συναισθήματος. Θέλω την επιλογή του κάθε ενός από αυτά. Η επιβολή φέρνει θόρυβο. Εγώ θέλω να επιλέγω. Τα λίγα, τα μικρά, τα δικά μου.

~

Ένα μικρό γραπτό, όπως αυτό, είναι μια επιλογή.
Το να πετάξω ή να χαρίσω άχρηστα πράγματα από τις ντουλάπες μου, είναι μια επιλογή.
Το να σταματήσω να αποζητώ γέμισμα για τα κενά μου στην κατανάλωση είναι μια επιλογή.
Το να κάνω ένα πράγμα τη φορά είναι μια επιλογή.
Το να αισθάνομαι ένα πράγμα τη φορά είναι μια επιλογή.
Το να πατώ γερά τα πόδια μου στη γη ενώ συνειδητά αφήνω μια μικρή, τόση δα κλωστούλα να με τραβά παιχνιδιάρικα να ονειροπολήσω στους ουρανούς, είναι μια επιλογή.

Το να 'έχω' είναι μια επιβολή. Το να 'είμαι' είναι μια επιλογή. Και το να 'νιώθω΄ παραμένοντας συνδεδεμένη, είναι το συνακόλουθο συναίσθημα αυτής της επιλογής. Όπως και το να -μου- λέω την αλήθεια. Αυτήν που όταν την λέω και στους άλλους, συχνά δεν μπορεί να γίνει ακουστή, αντιληπτή, αποδεκτή. Κάτι που διόλου δεν με απασχολεί -πια.

~

Εσύ αλήθεια πόση αλήθεια αντέχεις; Να ακούσεις, να αισθανθείς, να αποκαλύψεις, να μοιράσεις;

~

Αυτό είναι μόνο ένα γραπτό.
Ένα μικρό γραπτό σε μια θάλασσα άπειρων πραγμάτων, καταστάσεων, σκέψεων, συναισθημάτων και δυνατοτήτων.
Από αυτή τη θάλασσα εγώ κρατώ τη δική μου μικρή σταγόνα. Και αυτό είναι μια δική μου επιλογή. Μια. Μικρή. Δική μου. Επιλογή.
Που ξεχειλίζει αλήθεια.



Σας φιλώ,

αμελί ❤

Σχόλια