ΒΙΒΛΙΟΛΙΣΤΑ 2019

Διανύω φάση εσωτερική και δεν πολυγράφω στο blog...
Η φετινή χρονιά, ωστόσο, πλησιάζει στο τέλος της και αυτή τη φορά, πέρα και πάνω από οποιαδήποτε new year's resolutions, μεγαλεπίβολους στόχους και λίστες γεμάτες προσδοκίες για την χρονιά που ακολουθεί, αυθόρμητα μιλώντας, το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι όλα εκείνα τα βιβλία που θα ήθελα να διαβάσω το 2019, τα βιβλία που 'ζαχαρώνω' καιρό τώρα και που παραμένουν σε μία ολοένα και αυξανόμενη wishlist και άρα αδιάβαστα.

Όσο μεγαλώνουν τα παιδιά και σταδιακά αποκτώ λίγο περισσότερο χρόνο και μικρές προσωπικές ελευθερίες, τόσο περισσότερο επιστρέφω στην αγάπη μου για την ανάγνωση. Βλέποντας λοιπόν με πόση ικανοποίηση, χαλαρότητα, πληρότητα, ανακούφιση και πολλά ακόμα με γεμίζει η συγκεκριμένη ασχολία, αποφάσισα να βάλω 20 από όλα αυτά τα πολυπόθητα βιβλία σε μία λίστα για το νέο έτος, ώστε να τα έχω συγκεντρωμένα και να φτιάξω σιγά-σιγά ένα δικό μου αναγνωστικό πλάνο. Τα βιβλία είναι ομολογουμένως -για τα τωρινά δεδομένα μου- πολλά για μια χρονιά και δεν σημαίνει φυσικά πως θα καταφέρω οπωσδήποτε να τα διαβάσω όλα, όμως θα το προσπαθήσω και ό,τι και όσο βγει, χωρίς πίεση.



Για το 2019 λοιπόν θα ήθελα -με τυχαία σειρά- να διαβάσω τα παρακάτω ή έστω κάποια από τα παρακάτω βιβλία:

1. Το νόημα της ζωής - Viktor Frankl

2. Ποτέ πια μόνος - Caryl Ferey

3. ΚΟΝΔΩΡ - Caryl Ferey

4. Ξενοδοχείο Lutetia - Pierre Assouline

5. Οι αόρατες ερινύες της καρδιάς - John Boyne

6. Μπαρόκ - Αμάντα Μιχαλοπούλου

7. Ο πότης - Hans Fallada

8. Το μικρό Παριζιάνικο βιβλιοπωλείο - Nina George

9. Οι δίδυμες του πάγου - Peter Tremayne

10. Για την Ίζαμπελ - Antonio Tabucchi

11. Μικρές Φωτιές Παντού - Ng Celeste

12. Η Μάνα και το νόημα της ζωής - Irvin Yalom

13. Κάτω από τον Πορφυρό Ουρανό - Mark Sullivan

14. Ο θαυμαστός μανδαρίνος - Asli Erdogan
15. Σ'άφησα - Clare McKintosh

16. Ένας θάνατος στην οικογένεια - Karl-Ove Knausgaard

17. Η νύχτα - Elie Wiesel

18. Το δώρο του θυμού - Μαχάτμα Γκάντι

19. Η υπέροχη φίλη μου - Elena Ferrante

20. Περνώντας από τοίχους - Marina Abramovic


Είναι βέβαια και άλλα, πολλά, πάρα πολλά ακόμα στη wishlist μου αλλά για αρχή 20 βιβλία είναι υπεραρκετά για μία χρονιά. Ενώ άλλες εποχές, σε μια προ παιδιών ζωή, 20 βιβλία σε ένα χρόνο ήταν 'μεζεδάκι' ή αλλιώς πανευκολούρα που λέει και η κόρη μου, στην παρούσα φάση ζωής μου, μεταξύ μας, χλωμό να τα διαβάσω όλα. Παρόλα αυτά...θα δείξει!

Επίσης, η λίστα ενδέχεται να τροποποιηθεί, ανάλογα με τις διαθέσεις μου! Και...βλέποντας και κάνοντας 😊

*

Έχει διαβάσει/ξεχωρίσει κανείς σας κάποιο/κάποια από αυτά τα βιβλία; Αν ναι θα χαρώ πολύ με τις απόψεις σας ή ακόμα και με άλλες δικές σας προτάσεις!


***


Σας φιλώ και εύχομαι το 2018 να κλείσει όμορφα για όλους σας, δίνοντας τη θέση του στο 2019 με υγεία, αγάπη, σύνδεση, και ό,τι άλλο εσείς επιθυμείτε!

αμελί❤

Σχόλια