Για τις επόμενες 20 ημέρες...



Για τις επόμενες 20 ημέρες των διακοπών μας θέλω να μπορώ να είμαι ευτυχισμένη και χαρούμενη με 20 + 1 μικρά αλλά και μεγάλα συγχρόνως πράγματα:
  1. το μπλέ της θάλασσας
  2. το ασπροκίτρινο εκτυφλωτικό καλοκαιρινό φως 
  3. το μαβί του ηλιοβασιλέματος που βαθαίνει όσο σουρουπώνει
  4. το ασημί του φεγγαριού, καθώς αυτό αχνοφαίνεται μέσα από τα φυλώματα των δέντρων στη βεράντα μας
  5. τον ήχο των τζιτζικιών το μεσημέρι και των γρύλων το απόβραδο
  6. το θρόισμα του ανέμου
  7. το θαλασσινό αλάτι στο δέρμα και τα μαλιά μου
  8. τις ίδιες και φέτος πετσέτες μας για την παραλία που κουβαλούν πολλά χρόνια καλοκαιρινών ιστοριών και που κάθε χρόνο ξεθωριάζουν και από λίγο
  9. το παγωμένο καρπούζι μετά από μεσημεριανή σιέστα
  10. την καθημερινή πολύ πρωινή ή πολύ βραδυνή πρακτική γιόγκα
  11. έναν ελληνικό καφέ πριν ανατείλει ο ήλιος και μια βουτιά στη θάλασσα όταν ακόμα δεν κινείται τίποτα
  12. τις βαθιές ανάσες
  13. τα γέλια και τις χαρούμενες στιγμές των παιδιών μου
  14. τη κλασική απογευματινή βόλτα-περατζάδα στο λιμάνι, με ψητό καλαμπόκι στο χέρι
  15. τα κοχύλια, τις πέτρες, τα γυαλιά και όλους τους καλοκαιρινούς μικρούς και μεγάλους θησαυρούς που μου παρουσιάζονται σε αφθονία
  16. τις αναμνήσεις που ξυπνούν τα γενέθλια της κόρης μου, που γίνεται αρχές Αυγούστου 3 ετών
  17. τον καθαρό αέρα που με αποτοξινώνει και με καθαρίζει από μέσα προς τα έξω
  18. τα βιβλία που θα καταφέρω να διαβάσω αλλά και όσα ακόμα επιστρέψω ανέγκιχτα
  19. ό,τι μπορέσω και θελήσω να καταγράψω στο ημερολόγιό μου
  20. ψητό ψάρι σε αγαπημένη ταβερνούλα πάνω στο κύμα
  21. το εδώ και τώρα, όποιο και όπως και να είναι αυτό, και την γνώριμη και αγαπημένη αίσθηση καλοκαιρινής ανεμελιάς που δεν αλλάζει όσο και αν μεγαλώνω και όσο και αν η ζωή μου γεμίζει με νέες ευθύνες, υποχρεώσεις και ρόλους
Σκεπτόμενη αυτά, μου ήρθαν στο μυαλό και άλλα τόσα, προτιμώ όμως αντί να τα γράψω να τα κρατήσω μέσα μου ως την πιο δυνατή επιβεβαίωση για το πόσα πολλά τελικά πράγματα "έχω" για τα οποία μπορώ να νιώθω χαρά και ευγνωμοσύνη-τα καλοκαίρια αλλά και πάντα.



Σας φιλώ, xoxo & stay inspired!
Namaste


FACEBOOK

INSTAGRAM

Σχόλια