ΑΝΘΡΩΠΟΙ #1: ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΙΜΟΥ

Καλημέρα όλη μέρα!

Μιας που με εμπνέουν πολύ οι άνθρωποι, θέλησα, ξεκινώντας από σήμερα κιόλας, να σας παρουσιάσω, με έναν ολόδικό μου τρόπο, ανθρώπους που αγαπώ ή που με ενδιαφέρει να γνωρίσω καλύτερα, ανθρώπους που εκτιμώ και που νιώθω να είναι σημαντικοί για αυτό που είναι πρωταρχικά, και σε δεύτερο, τρίτο κλπ χρόνο, για αυτό που πρεσβεύουν και για αυτό που κάνουν, ό,τι και αν είναι αυτό.

Σήμερα λοιπόν, η νέα 'στήλη' του μπλογκ εγκαινιάζεται από την αγαπημένη (μου) Βασιλεία Σίμου την οποία πολλοί από εσάς γνωρίζετε μέσω του Pure Blossom ή/και του Life Blossom. Αν πάλι όχι, τότε ρίξτε μια ματιά εδώεδώ, αλλά και εδώ.
Η Βασιλεία, με πολύ μεράκι και αγάπη, φτιάχνει τα δικά της καλλυντικά με αιθέρια έλαια και αγνές πρώτες ύλες, ενώ με το ίδιο συναίσθημα διατηρεί παράλληλα τον πολυχώρο Life Blossom. Για όλα αυτά αλλά και για κάποια ακόμα πραγματάκια θα μας μιλήσει, απαντώντας στις ερωτήσεις μου, παρακάτω.
Enjoy 😊


1. Ποιά είναι η Βασιλεία; Πες μου 5 πράγματα για τον εαυτό σου, που σου έρχονται αυθόρμητα και χωρίς πολλή σκέψη, στο νου. 5 πράγματα για εσένα, οποιαδήποτε και αν είναι αυτά, που θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας!

5 πράγματα ε; χμμμμ...αγαπώ πολύ να έχω επαφή με τους ανθρώπους. Αυτό μου δίνει κέφι και χαρά! Μου αρέσει πολύ να φροντίζω τους άλλους και τον εαυτό μου. Θέλω η καθημερινότητά μου να μην είναι ένας αγώνας δρόμου, αλλά να ζω απολαυστικά όσο γίνεται με  τα αγαπημένα μου πρόσωπα και να μου αφιερώνω πολύτιμο ποιοτικό χρόνο. Αγαπώ πολύ τη δουλειά μου, το καλό περιποιημένο φαγητό και την γυμναστική (κυρίως yoga, pilates και χορό). Και πόσο μα πόσο πολύ μου αρέσει να ταξιδεύω...

2. Τι είναι το Pure Blossom και τι το Life Blossom και πώς ήρθαν στη ζωή σου;

Το Pure Blossom ήρθε στη ζωή μου μετά από μια σημαντική αλλαγή στη δουλειά που ήμουν για πολλά χρόνια. Δούλευα σε πολυεθνική με μεγάλη πίεση αλλά και σημαντική γνώση και εμπειρία. Το Pure Blossom ήρθε σαν θεραπεία...σαν διάλειμμα από το άγχος, την ένταση, τους γρήγορους ρυθμούς, τους στόχουςΤα αιθέρια έλαια μπήκαν στη ζωή μου να με ηρεμήσουν, να μου δώσουν χρόνο, χώρο, μια ανάσα...ό,τι πραγματικά χρειαζόμουν...μια ανάσα...μια μυρωδιά ηρεμίας, γλυκύτητας, αγάπης! Κατά τη διάρκεια των πρώτων χρόνων της μητρότητας ήταν το Pure Blossom η παρέα μου, η δημιουργία μου & το διάλειμμά μου.  Όταν πια μεγάλωσε λίγο το παιδάκι μας, μια φωτεινή ώθηση με οδήγησε να δημιουργήσω τον Πολυχώρο Ευεξίας & Αυτοβελτίωσης Life Blossom στο παλιό ξυλουργείο του αγαπημένου μου πατέρα. Παρόλες τις προκλήσεις εκείνης της εποχής, ήμουν αποφασισμένη να το κάνω με πίστη πως θα ανθίσει!! Και μετά από 4 χρόνια περίπου βλέπω πως όντως ανθίζει, αναπτύσσεται γιατί το αγαπώ, το φροντίζω, το περιποιούμαι! Μέσα σε αυτόν τον χώρο έχω ό,τι αγαπώ: τους ανθρώπους, την φροντίδα, την ευεξία, την αυτοβελτίωση, τη χαρά!

   *Ο πολυχώρος Life Blossom

3. Πώς βλέπεις τη ζωή σου στο παρόν και πώς την οραματίζεσαι για το μέλλον;

Απολαμβάνω το παρόν όπως είναι. Ή τουλάχιστον προσπαθώ να το απολαύσω όπως είναι. Αυτή είναι μια καθημερινή πρόκληση. Αισθάνομαι ευγνωμοσύνη για ό,τι έχω στο τώρα και τις πιο δύσκολες ημέρες ‘οπλίζομαι’ με υπομονή και πίστη πως όλα θα πάνε καλύτερα...γιατί όλα αλλάζουν, σαν το νερό. Για το μέλλον θέλω να αφήνομαι όσο περισσότερο γίνεται στη ροή με λιγότερες αντιστάσεις , με ευελιξία, προσαρμοστικότητα και ανοιχτή την καρδιά στη χαρά! 

4. Πες μου 3 δυνατά σου σημεία και 3 αδύνατα!

Ένα δυνατό μου σημείο είναι η οργανωτικότητά μου. Είμαι πολύ γρήγορη και αποτελεσματική όταν κάνω κάτι. Επίσης η κοινωνικότητά μου είναι άλλο ένα δυνατό μου σημείο. Συχνά μου λένε πως είμαι η χαρά και πόσο μου αρέσει να το ακούω αυτό! Είμαι επίσης πολύ ειλικρινής με τον εαυτό μου και με τους άλλους και αισιόδοξη. Αδύναμα....ευκολάκι! Είμαι ανυπόμονη, δεν ικανοποιούμαι εύκολα και δεν είμαι και πολύ ευέλικτη και προσαρμοστική. Οι αλλαγές με δυσκολεύουν πολύ, κάτι που καθημερινά δουλεύω. Τα πάω κάπως καλύτερα, αλλά ο δρόμος είναι ακόμα μακρύς! J

5. Μοιράσου μαζί μου ένα μεγάλο σου όνειρο!

Να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο!

6. Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω.../θέλω να...
Για πες;!

Θέλω να γίνω ταξιδιώτης του κόσμου! Να παίρνω τα αεροπλάνα και να γυρνάω σε μέρη άγνωστα, μαγικά...

7. Μοιράσου μαζί μου 3 μυστικά ομορφιάς σου!

Κοιμάμαι πολύ νωρίς το βράδυ, τρώω όσο πιο θρεπτικά γίνεται, πίνω μπόλικο νερό, γυμνάζομαι συχνά και φροντίζω να περνάω όμορφα και απολαυστικά όσο μπορώ με τον εαυτό μου και με τους αγαπημένους μου.

8. Πες μου ποιό είναι το αγαπημένο σου φαγητό και ποιό το αγαπημένο σου μέρος!

Το αγαπημένο μου φαγητό είναι τα μακαρόνια με μπόλικο τυράκι & 1 ποτήρι κρύο λευκό κρασί. Το αγαπημένο μου μέρος είναι μια παραλία στο αγαπημένο μου νησί την Άνδρο, τα Πίσω Γυάλια, όπου λατρεύω να ξαπλώνω στην καυτή άμμο και να ακούω τα κύματα βλέποντας το υπέροχο μπλε του ουρανού!

9. Πες μου ένα πράγμα που σε εκνευρίζει, ένα που σε θυμώνει, ένα που σε ενθουσιάζει, ένα που σε συγκινεί και ένα που σε κάνει να γελάς μέχρι δακρύων!

Με εκνευρίζει  πολύ όταν ο άλλος δεν είναι συνεπής και ειλικρινής μαζί μου. Με θυμώνει όταν με στήνουν στα ραντεβού και όταν οι άνθρωποι που νιώθω εγώ σημαντικούς στη ζωή μου δεν μου αφιερώνουν τον χρόνο που θα ήθελα για να μοιραστούμε στιγμές ζωής παρέα! Είμαι άνθρωπος του βιώματος και η απόσταση δεν με βοηθάει για να μπορέσω συνδεθώ. Συγκινούμαι όταν ο αγαπημένος μου γιος τραγουδάει με την όμορφη φωνούλα του. Γελάω μέχρι δακρύων όταν κάποιος ξαφνικά φάει μια τούμπα...χαχαχα!!

10. Δώσε μου μια συμβουλή!

Τι συμβουλή να σου δώσω;! Να περνάς όμορφα με χαρά!

11. Πες μου 3 πράγματα που θα κερδίσει κάποιος που έρχεται για πρώτη φορά στο χώρο σου.

Θα νιώσει θαλπωρή, φροντίδα, περιποίηση, ηρεμία και θα απολαύσει τα υψηλής ποιότητας μαθήματα και σεμινάρια που οργανώνω με πολύ εκλεκτούς συνεργάτες στο είδος τους. 

11. Πες μου ό,τι θέλεις, κάτι δικό σου, για το τέλος.

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που μου έδωσες την ευκαιρία να μοιραστώ συναισθήματα, σκέψεις. Μου αφιέρωσες χρόνο, μου έδωσες χώρο και το εκτιμώ πάρα πολύ!


Και εγώ ευχαριστώ πολύ με τη σειρά μου την Βασιλεία που τόσο απλόχερα και αυθόρμητα μοιράστηκε μαζί μας δικά της πράγματα, σκέψεις, συναισθήματα, δράσεις και ενέργειες.


***


Αυτά για σήμερα! Εις το επανιδείν με πολλά και διάφορα, πάντα εμπνευστικά!

Σας φιλώ,
αμελί ❤ 


Σχόλια