25+1 επιθυμίες μου για το 2017

Καλημέρα και πολύ φωτεινή σήμερα, μιας που έχουμε 6 Ιανουαρίου, ημέρα των Φώτων!

Εύχομαι να περάσατε όμορφες γιορτές και να περνάτε ακόμα, μιας που ενώ το peak των Χριστουγέννων έχει βέβαια περάσει και το 2017 είναι πλέον εδώ, βρισκόμαστε οι περισσότεροι ακόμα σε ολίγον τί εορταστικό mood!


Όπως έχω ξαναγράψει, ο Άγιος Βασίλης φέτος υπήρξε ιδιαίτερα γενναιόδωρος μαζί μου, φέρνοντάς μου, μαζί με τα υπέροχα δώρα του, και μεγάλη έμπνευση για πολλά πραγματάκια που θέλω να μοιραστώ μαζί σας! Προς το παρόν όμως αφήνω να καταλαγιάσει και να 'κάτσει' λίγο μέσα μου αυτή η μαγεία και η λάμψη των γιορτών, να πάρουν τα πράγματα τη θέση τους με λίγα λόγια, και σε δεύτερο χρόνο να μιλήσω για αυτά.

Έτσι, σκέφτηκα, για την ώρα, να συγκεντρώσω σε ένα ποστ, όλα όσα, ή έστω κάποια από όσα θα ήθελα να πετύχω, να έχω, να διατηρήσω, να κατακτήσω, να είμαι, τη νέα χρονιά.

Το 2017, λοιπόν, θα ήθελα: 
  1. να σκέφτομαι λιγότερο και να αισθάνομαι περισσότερο. Να συνδεθώ πιο άμεσα με τα συναισθήματά μου. Να μπορώ να γελάω βροντερά και να κλαίω σα παιδί χωρίς να με ενδιαφέρει τί και πώς και ποιός θα σκεφτεί, θα πει, θα σχολιάσει.
  2. να βλέπω περισσότερο αγαπημένες φίλες και φίλους. Να καταναλώνουμε αμφότεροι λιγότερο χρόνο σε ηλεκτρονικές επικοινωνίες και περισσότερο σε εκ του σύνεγγυς επαφή.
  3. να είμαι περισσότερο παρούσα στις στιγμές με τους αγαπημένους μου, χωρίς να σπεύδω για το κινητό μου μη και δεν φωτογραφίσω αυτό που συμβαίνει, χωρίς να αγωνιώ για την επόμενη στιγμή, το μετά, το αύριο, το μέλλον. Απλά να είμαι εκεί ολόκληρη, στο εδώ και τώρα, και να απολαμβάνω.
  4. να συνεχίσω το ίδιο δυναμικά τη γιόγκα που ξαναξεκίνησα μετά τη γέννηση του δεύτερου μωρού μας και να προχωρήσω και κάποια βήματα παραπέρα στην πρακτική μου.
  5. να διαλογίζομαι περισσότερο και να δεσμευτώ σε αυτό.
  6. να κανονίζουμε πιο συχνά τετ-α-τετ ραντεβού για καφέ, τσάι, φαγητό, σινεμά, θέατρο ή ό,τι, με τον αγαπημένο μου.
  7. να μη φοβάμαι τη σιωπή και να την επιζητώ, όταν χρειάζεται, περισσότερο από τα λόγια.
  8. να συνεχίσουμε με το ίδιο κέφι και την ίδια αγάπη τη δραστηριότητά μας με τη φίλη μου τη Ζωή ή αλλιώς mama petounia στον κύκλο γυναικών που έχουμε εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο από κοινού φτιάξει.
  9. να έρχομαι πιο συχνά σε επαφή με τη φύση.
  10. να συνεχίσω το ταξίδι μου στην ψυχοθεραπεία.
  11. να γράφω περισσότερο. Στο ημερολόγιό μου, γράμματα σε φίλους που είναι μακριά αλλά και σε όσους είναι κοντά. Γράμματα σε χαρτί, όπως παλιά, και όχι ηλεκτρονικά.
  12. να καταφέρω να διαβάσω όλα αυτά τα βιβλία που θέλω και που έχουν πάλι ήδη αρχίσει να στοιβάζονται σε κομοδίνα, πατώματα, τραπέζια και δε συμμαζεύεται.
  13. να κάνω πολλές εκκαθαρίσεις στο σπίτι μας. Σε ντουλάπες, συρτάρια, αποθήκες. Να χαρίσω, να δώσω, να πετάξω, να αναπνεύσω πιο ελεύθερα.
  14. να βγαίνω ραντεβού με την κόρη μου, οι δυό μας σε μέρη και πράγματα που θα κανονίζουμε από κοινού.
  15. να καταφέρω να αφήσω περισσότερο τον έλεγχο και να αφεθώ στη ροή της ζωής. Να αφήσω να με πάει, όπου με πάει, όπως με πάει, με εμπιστοσύνη και πίστη.
  16. να δουλέψω πιο ενεργά με τους φόβους μου.
  17. να ακούω περισσότερη μουσική από το πικ-απ μας στο σπίτι.
  18. να μη φρικάρω με την επιστροφή μου στη δουλειά το καλοκαίρι-να ξημερώσει απλά μια ακόμα ημέρα και να πάω, αφήνοντας τα υπόλοιπα να τακτοποιηθούν εν καιρώ "μόνα τους".
  19. να καταφέρω να είμαι λίγο πιο συνεπής και τακτική με το blog μου, να το φροντίσω περισσότερο, να βρω τον τρόπο και να διαθέσω αυτό το χρόνο.
  20. να σταματήσω τα άσκοπα ξενύχτια στην οθόνη του υπολογιστή ή γενικά εδώ και εκεί στο σπίτι, αφού κοιμηθούν τα παιδιά το βράδυ-με λίγα λόγια να κοιμάμαι περισσότερο, όσο αυτό γίνεται με δύο μικρά παιδιά στην οικογένεια.
  21. να λέω την αλήθεια και μόνο την αλήθεια. Και αν δεν θέλω να την πω να προτιμήσω τη σιωπή από ένα ψέμα, "αθώο" ή μη.
  22. να σταματήσω το ανελέητο αυτομαστίγωμα και την αυστηρή αυτοκριτική, να με αποδέχομαι περισσότερο ως είμαι στο εδώ και τώρα, να με συμπονώ, να με συγχωρώ και να με αγαπώ. Κατ' επέκταση, στη συνέχεια, το ίδιο και τους άλλους.
  23. να βρεθώ έστω και ένα βήμα πιο κοντά στον στόχο και το όνειρό μου να είμαι ενεργή βοηθός μητρότητας.
  24. να γίνω ακόμα καλύτερος ακροατής για τους άλλους, αφού φροντίσω πρώτα να ακούγεται και η δική μου φωνή.
  25. να ακούω με προσοχή τα μηνύματα που έχει να μου μεταφέρει το σώμα μου, για να μη χρειάζομαι την αρρώστια και την ανισορροπία.
  26. να κλείνω την κάθε μου ημέρα, με λόγια ευγνωμοσύνης προς τον εαυτό μου για όσα έχω και όσα δεν έχω, με λόγια αγάπης στους ανθρώπους μου και με θετικές σκέψεις χαράς και ευδαιμονίας για την ίδια την υπάρξή μου, όσα περιέχω και όσα με περιέχουν.


Εσείς τί επιθυμείτε για το 2017;


Σας φιλώ, xoxo & stay inspired!
Namaste


*illustrations by Phoebe Wahl



FACEBOOK

INSTAGRAM


Σχόλια

  1. Καλημέρα και χρόνια πολλά! Ανακάλυψα πρόσφατα το blog σου μέσα από το instagram,το οποίο σχεδόν περιφρονούσα και τώρα ευγνωμονω που με φέρνει σε επαφή με τόσο ενδιαφέροντες ανθρώπους,τις στιγμές και τις σκέψεις τους.Σου εύχομαι από καρδιάς το 2017 να είναι για σένα μία ακόμα χρονιά ταξιδεματος πιο κοντά στον εαυτό σου,στους αγαπημένους σου και...στη φωτεινή πλευρά της ζωής.Η αναγνώστρια σου,Φροσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Φρόσω! Καλή χρονιά και σε εσένα με ό,τι επιθυμείς!

      Διαγραφή
  2. Πάνω από όλα επιθυμώ υγεία... Και αν περάσει το πρώτο τρίμηνο του χρόνου, το οποίο είναι ιδιάιτερα δύσκολο για μένα, μετά επιθυμώ ανεμελιά....Να κοιμάμαι τα βράδια χωρίς να σκέφτομαι δυσάρεστα πράματα...
    Γίνεται?
    Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω πως η επιλογή υπάρχει πάντα και είναι στο χέρι μας. Ακόμα και εν μέσω των πιο δύσκολων καταστάσεων είναι δική μας επιλογή το πώς θα βλέπουμε τα πράγματα, το ποτήρι μισοάδειο ή μισογεμάτο; Σε κάθε περίπτωση όλα αυτά χρειάζονται αρκετή δουλειά με τον εαυτό μας. Ζώντας στο τώρα, όμως, και νιώθοντας ευγνωμοσύνη για όσα έχουμε αλλά ακόμα και για όσα δεν έχουμε, κάνουμε στην ουσία το μεγαλύτερο βήμα προς μια ζωή ελεύθερη, ανάλαφρη και χαρούμενη.

      Διαγραφή
  3. Στα εύχομαι όλα από καρδιάς καλη μου Δανάη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου