My Christmas Playlist!

Καλημέρα όλη μέρα!



Ο Χειμώνας και οι γιορτές είναι πλέον γεγονός! Έτσι, με χαρά αποδέχτηκα την πρό(σ)κληση της διαδικτυακής φίλης & blogger Μαρίας από το Shabby Mommy να μοιραστώ και εγώ αγαπημένα χριστουγεννιάτικα ακούσματα, μιας που αυτές οι μέρες πλαισιώνονται πολύ από αγαπημένες μουσικές που είτε είναι αμιγώς Χριστουγεννιάτικες είτε όχι απαραίτητα, αλλά σίγουρα πάντως συνδεδεμένες στην καρδιά μου με αυτή την υπέροχη εποχή του χρόνου-άλλες με συγκεριμένες αναμνήσεις, άλλες όχι, όλες όμως εξίσου αγαπημένες! Και επειδή στη μουσική τα πολλά λόγια δε χωρούν, προτίμησα να μη γράψω αναλυτικά για το τί το κάθε ένα τραγούδι σημαίνει για εμένα, αλλά να σας προτρέψω απλά να τα ακούσετε κάνοντας τα δικά σας ταξίδια, μπροστά στο αναμμένο τζάκι και το Χριστουγεννιάτικο δέντρο, με ένα ποτήρι κρασί ή ζεστό τσαγάκι, κάστανα και κουβερτούλα!

Θα διάλεγα και άλλα πολλά, πάρα πολλά, αλλά έτσι, χωρίς πολλή σκέψη και με περισσότερο συναίσθημα, τα τραγούδια και οι μελωδίες που μου ήρθαν στο μυαλό με τη πρώτη και τα σιγοψυθίρισα, είναι τα παρακάτω 20+1:


1. Glasgow Love Theme (Love Actually Soundtrack)-Craig Armstrong



2. The Bells of Christmas (Greensleeves)-Frank, Nancy & Tina Sinatra



3. Moon River-Andy Williams



4. Que sera sera-Doris Day



5. Santa Claus is coming to town-Bill Evans



6. Old fashioned Christmas-Frank Sinatra



7. Stand by your man-Tammy Wynette



8. Stardust-Nat King Cole



9. Ave Maria-Sarah Vaughan



10. Both Sides Now-Joni Mitchell



11. Waltz No.2-Dmitri Shostakovich



12. Waltz of the Flowers (from "The Nutcracker")-Piotr Ilich Tchaikovsky



13. Now go to sleep (Nicola Piovani)-Έλλη Πασπαλά



14. Santa Claus is coming to town-Bing Crosby



15. Have yourself a Merry Little Christmas-Judy Garland



16. It Came Upon a Midnight Clear-Frank Sinatra



17. Strangers in the Night-Frank Sinatra



18. I've got my love to keep me warm-Billie Holiday & her Orchestra



19. Silent night-Elvis Presley



20. Feelings-Ella Fitzgerald



21.Light of Christmas Day (from "Love the Coopers")- Alison Krauss & Robert Plant



Καλή σας απόλαυση!


Σας φιλώ, xoxo & stay inspired!
Namaste





Σχόλια

  1. Φανταστικά τραγούδια! Είναι όλα ένα και ένα! Θα μου χρησιμεύσει σίγουρα αυτή η playlist μες τις γιορτές χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα, Υ-ΠΕ-ΡΟ-ΧΑ τραγούδια και μελωδίες! Περιττό να σου πω ότι, από'δω και πέρα, όποτε κάθομαι στον υπολογιστή θα βάζω την playlist σου να ακούω! Αγαλλιαστική, ταξιδιάρικη, νοσταλγική, ονειρεμένη! Σε ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες και μάλιστα τόσο άμεσα στην πρό(σ)κλησή μου! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγώ ευχαριστώ για την πρόσκληση Μαρία μου, μου άρεσε πολύ αυτή η ανάρτηση όταν την ετοίμαζα, είχα πολύ κέφι! φιλάκια!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου