"Και άμα δεν τα καταφέρνω;"



Σεπτέμβρης. Που σημαίνει νέες αρχές, ξεκινήματα, επανεκκίνηση παντός είδους, αλλαγές, νέοι στόχοι, επαναπροσδιορισμοί, και άλλα τέτοια ωραία. Σημαίνει επίσης έναρξη νέας σχολικής χρονιάς, κάτι που από τότε που σταμάτησα να είμαι μαθήτρια και φοιτήτρια είχε εύλογα πάψει να με απασχολεί. Μέχρι πρόσφατα. Μετά τις καλοκαιρινές μας διακοπές που αποφασίσαμε ότι η Ισιδώρα θα πάει φέτος για πρώτη φορά σχολείο. Είναι πλέον τριών χρονών και το ζητάει και η ίδια.
Τέλος εποχής λοιπόν. Τέλος μίας εποχής και αρχή μιας άλλης. Πολλά υποσχόμενης μα και λίγο τρομακτικής μιας και άγνωστης. Πάει πια το μωράκι και μετά και το μικρό παιδάκι κάτω από τη φτερούγα της μαμάς και του μπαμπά στο ζεστό και ασφαλές κουκούλι που λέγεται "σπίτι μας". Το μωράκι που έγινε παιδάκι, γίνεται τώρα κοριτσάκι και ανοίγει τα φτερά της και την αγκαλιά της στον έξω κόσμο. Σαν γνήσια μάνα που αγωνιά, εύχομαι και αυτός ο έξω κόσμος να την αγκαλιάσει εξίσου και να μην σταθεί πολύ σκληρός μαζί της. Ξέρω...wishful thinking ίσως, από την άλλη πάλι και γιατί όχι; Άλλωστε ό,τι στέλνουμε ξαναγυρνά σε εμάς.

Είναι για εμένα, λοιπόν, πολύ συγκινητικές αυτές οι τελευταίες μας ημέρες πριν την πρώτη της μέρα στο σχολείο. Γιατί μου φαίνεται απίστευτο το πώς και το πόσο γρήγορα μεγάλωσε και το πόσο πολύ μεγαλωμένη φαντάζει ξαφνικά δίπλα στον μικρό της αδερφό! Γιατί είναι το κορίτσι μου και την αγαπώ. Και γιατί κατά βάθος έχουμε τις ίδιες αγωνίες μέσα από όλο αυτό. Το εξέφρασε ξεκάθαρα τις προάλλες: "Και άμα δεν τα καταφέρνω;" Κάτι ράγισε μέσα μου στο άκουσμα αυτής της ερώτησης. Ήταν η δική μου παιδική καρδιά με την αγωνία της για αγάπη, αποδοχή, ασφάλεια και το αίσθημα του ανήκειν. Ο χτύπος της καρδιάς του εσωτερικού μου παιδιού καθρεφτίστηκε στα λόγια της και για μια στιγμή ένιωσα το πόσο όλοι είμαστε τελικά ένα. Την κατανόησα βαθιά και συμπονώντας πρώτα τον εαυτό μου για τις αντίστοιχες αγωνίες, πλημμύρισα από συμπόνοια και για εκείνη. Την τόσο μικρούλα μα και τόσο σοφή κόρη μου.
Μας εύχομαι λοιπόν καλή και όμορφη αρχή, καλή προσαρμογή στα νέα δεδομένα και καλή δύναμη στις νέες μας περιπέτειες! Ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει και θα προσπαθήσουμε να το κάνουμε συναρπαστικό! Και στα δύσκολα, τους φόβους μας θα χαϊδεύει με αποδοχή η Αγάπη, ο μεγαλύτερος οδηγός και δάσκαλος όλων.

Σας φιλώ, xoxo & stay inspired!
Namaste


FACEBOOK

INSTAGRAM

Σχόλια