59 & 1 τυχαία πράγματα που δεν ξέρετε για μένα!

...είπα και εγώ λοιπόν να κάνω ένα τέτοιο ποστ, ναι αυτό που έχει κάνει θραύση εδώ και κάποιο καιρό στα περισσότερα μαμαδο-blogs που ομολογώ πως, λόγω περιορισμένου πλέον χρόνου, πολύ λίγο παρακολουθώ. Τις αναρτήσεις όμως με τα 59+1 πράγματα τις πήρε το μάτι μου και το όλο concept μου φάνηκε αστείο, ενδιαφέρον και διασκεδαστικό, οπότε να 'μαι και εγώ εδώ να σας πω τα δικά μου!



  1. Έχω δύο παιδιά. Την Ισιδώρα 3 χρονών και τον Έκτορα 4 μηνών. Και τα δύο μας παιδιά γεννήθηκαν στο σπίτι μας.
  2. Είμαι 37 χρονών και είμαι Καρκίνος. Ποτέ δεν κατάφερα να βρω τον ωροσκόπο μου και ναι, ξέρω πόσο αστείο ακούγεται αυτό!
  3. Πιστεύω πολύ στις ενέργειες. Που περιβάλλουν τους ανθρώπους, τις μεταξύ τους σχέσεις, τα γεγονότα, τις καταστάσεις. Δεν πιστεύω στην τύχη.
  4. Μου αρέσει πολύ η αναλογική α/μ φωτογραφία. Κάποτε θα ήθελα να ξαναασχοληθώ και να ξαναστήσουμε τον σκοτεινό μας θάλαμο με τον άντρα μου.
  5. Αγαπώ πολύ το κόκκινο χρώμα και οτιδήποτε πουά.
  6. Είμαι αθεράπευτα ρομαντικός και νοσταλγικός άνθρωπος.
  7. Είμαι πολύ πρωινός τύπος και καθόλου παιδί της νύχτας. Παρόλα αυτά, στα φοιτητικά μου χρόνια πήγαινα με τον Ρώσο συγκάτοικό μου μεταμεσονύχτιες βόλτες στο σούπερ μάρκετ (ναι στην Αγγλία είναι ανοικτά όλο το 24ωρο)!
  8. Είμαι βιβλιοφάγος.
  9. Είμαι Κοινωνιολόγος αλλά δουλεύω σαν γραμματέας από το 2002.
  10. Θέλω να αφήσω τη δουλειά που κάνω εδώ και χρόνια αλλά παράλληλα για διάφορους λόγους την αγαπώ κιόλας. Εκτός του ότι, φυσικά, την χρειάζομαι. Και διχάζομαι.
  11. Είμαι Βοηθός Μητρότητας. Ονειρεύομαι στο μέλλον να ασχοληθώ με αυτή τη δουλειά/λειτούργημα ολοκληρωτικά.
  12. Ασχολούμαι με τη γιόγκα από τα είκοσί μου περίπου. Δεν είναι πλέον μέρος της καθημερινότητάς μου μόνο, αλλά και του εαυτού μου.
  13. Λατρεύω την Frida Kahlo και τον Marc Chagall. Εντάξει, την Φρίντα περισσότερο για ιδεολογικούς λόγους.
  14. Στο σπίτι ακούμε μουσική από πικ-απ. Μεγάλη αγάπη για τα βινύλια και ιδιαίτερα την τζαζ.
  15. Όταν ήμουν μικρή ήθελα κάθε Πάσχα να αγοράζω τα ίδια κόκκινα παπούτσια. Και τα αγόραζα.
  16. Είμαι τελειομανής και βασανίζομαι.
  17. Σιχαίνομαι τα παντζάρια.
  18. Δεν τρώω γλυκά και γενικότερα τίποτα που να περιέχει λευκή ζάχαρη.
  19. Οι δύο εγκυμοσύνες μου ήταν η μέρα με τη νύχτα. Και οι δύο με μεταμόρφωσαν.
  20. Είμαι περιστασιακή μόνο χορτοφάγος και είμαι πλέον οκ με αυτό.
  21. Έχω παντρευτεί δύο φορές. Την πρώτη φόρεσα νυφικό και χόρεψα στην άμμο, όμως την δεύτερη φόρεσα το κόκκινο φουστανάκι της Χάιντι, λουλούδια στα μαλλιά και χάϊδεψα την έξι μηνών κοιλιά μου.
  22. Λατρεύω το σινεμά και το θέατρο. Μου λείπουν πολύ καθώς λόγω παιδιών τα τελευταία χρόνια τα έχω στερηθεί.
  23. Ο ήρωας της παιδικής μου ηλικίας ήταν ο παππούς μου.
  24. Η πιο αγαπημένη αδερφική μου φίλη όλων των εποχών είναι από το Ιράν και τώρα πλέον ζει στον Καναδά. Βλεπόμαστε περίπου ανά δεκαετία. Μου λείπει. Πολύ.
  25. Ποτέ δεν μου άρεσε το σχολείο. Σιχαίνομαι το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
  26. Αγαπώ πολύ την Αμελί. Βρίσκω σε αυτήν πάρα πολλά στοιχεία του εαυτού μου, μέσα κι έξω.
  27. Όταν ήμουν 16 χρονών, κατέβηκα από το καράβι, από δικό μου λάθος, με τον αδερφό μου μες την άγρια νύχτα στο Κουφονήσι αντί για τη Δονούσα όπου μας περίμενε η μαμά και οι φίλοι μας για να κάνουμε διακοπές. Περάσαμε τη νύχτα -την εποχή που δεν υπήρχαν κινητά- τελείως μόνοι μας στο έρημο Λιμάνι και μας μάζεψε το επόμενο πρωί ο αστυνομικός του νησιού, ως τα χαμένα αδερφάκια που ψάχνανε με αναγγελίες στα καράβια όλων των Κυκλάδων! Ακόμα γελάμε με αυτή την ιστορία και ακόμα απορώ με τη ψυχραιμία της μητέρας μου!
  28. Αγαπώ την ανατολή και το ηλιοβασίλεμα εξίσου.
  29. Δεν έχω βάψει ποτέ τα μαλλιά μου.
  30. Κάνω ομοιοπαθητική εδώ και 5 περίπου χρόνια.
  31. Όσο μεγαλώνει η κόρη μου, μου θυμίζει όλο και περισσότερο τον εαυτό μου. Καμιά φορά αυτό με τρομάζει.
  32. Έχω ένα γκρουπ στο facebook που λέγεται Empowering the Mother. Πίσω από αυτό κρύβεται το όραμά μου για την ουσιαστική ενδυνάμωση της γυναίκας-μητέρας μέσω των γυναικείων κύκλων, του μοιράσματος εμπειριών, συναισθημάτων, βιωμάτων και σκέψεων, καθώς και το όνειρό μου να ασχοληθώ ενεργά με τη δουλειά της Βοηθού Μητρότητας κάποια στιγμή.
  33. Λατρεύω τη θάλασσα. Αυτό οφείλεται κυρίως στις παιδικές μου διακοπές που ήταν όλες σε ελεύθερο camping, με βάρκες φουσκωτές από νησί σε νησί και σε μέρη τότε ακόμα έρημα, απάτητα και άγνωστα. Με ψάρια που ψαρεύαμε, αλμύρα στο δέρμα και τα μαλλιά για κανα μήνα, φωτιές και κιθάρες τα βράδια, ξύπνημα από τον ελαφρύ ήχο του κύματος το ξημέρωμα, και άλλα τέτοια ωραία.
  34. Είμαι από την Κωσταντινούπολη και αυτός είναι ένας από τους λόγους που η καρδιά μου χτυπάει κυρίως στην Ανατολή.
  35. Λατρεύω τα ταξίδια. Και δεν έχω κάνει και λίγα.
  36. Μου αρέσει πολύ, πάρα πολύ, το γράψιμο. Κάποτε ήθελα να γίνω συγγραφέας.
  37. Όταν ήμουνα μικρή έπαιζα μόνη μου σαπουνόπερες. Όταν ο Ριτζ φιλούσε την Καρολάιν εγώ φιλούσα το μπράτσο μου! LOL!
  38. Δεν μαγειρεύω ποτέ κρέας. Δεν θέλω ούτε να το πιάνω.
  39. Αγαπώ τον Snoopy, τον Garfield, τη Mafalda. α! και τον Πίτερ Παν!
  40. Στην εφηβεία αλληλογραφούσα μανιωδώς με τις κολλητές μου φίλες. Με κάποιες από αυτές έχουμε χαθεί και μου λείπουν. Άλλες μένουν εκτός Αθήνας/Ελλάδας και επίσης μου λείπουν!
  41. Παίζω πιάνο από 8 χρονών. Αλλά τα τελευταία χρόνια το έχω αφήσει. Θέλω να ξαναασχοληθώ κάποια στιγμή.
  42. Μου αρέσει πολύ η μαγειρική και η ζαχαροπλαστική, αλλά με έναν δικό μου τρόπο. Δε συμμορφώνομαι εύκολα με συνταγές, με την τυπική, κλασική έννοια, και τις βαριέμαι.
  43. Λατρεύω τον Woody Allen.
  44. Είμαι vintage lover. Έχω ακόμα παιδικά μου παιχνίδια και βιβλία, παιδικούς δίσκους βυνιλίου, κούκλες Μπάρμπι με χειροποίητα ρούχα που τους έραβε η γιαγιά μου, κοσμήματα, ρούχα και σερβίτσια των γιαγιάδων μου και γενικά διάφορα παλιακά και αγαπημένα πραγματάκια!
  45. Σπάσανε τα νερά για να γεννηθεί ο γιός μου αμέσως μετά από έναν πολύ βαθύ για εμένα διαλογισμό και birth blessing -με λόγια και συναισθήματα που δε θα ξεχάσω ποτέ- που κάναμε βράδυ, υπό το φως των κεριών, μαζί με τις αγαπημένες φίλες και βοηθούς μητρότητας Θέμις-themis.styl. και Ζωή-mama petounia.
  46. Λατρεύω τα αεροπλάνα και τα τρένα -ειδικά να κοιτάω έξω από το παράθυρο καθώς αυτά ξεμακραίνουν- τα αεροδρόμια και τους σταθμούς.
  47. Η προγιαγιά μου ήταν Ιταλίδα από την Τεργέστη. Ευτυχώς πρόλαβα να την γνωρίσω.
  48. Έχω τάσεις αγοραφοβίας-κλειστοφοβίας. Δεν μπαίνω ας πούμε ποτέ σε πολύ γεμάτο βαγόνι του μετρό. Πάντα περιμένω το επόμενο. Δεν μου αρέσουν τα σπήλαια.
  49. Με τον αγαπημένο μου όταν γνωριστήκαμε και προτού κάνουμε σχέση αλληλογραφούσαμε (ναι, αυτό με τα χαρτιά και τα μολύβια και τα στιλό, όπως παλιά!) παρόλο που βλεπόμασταν σε σχεδόν καθημερινή βάση.
  50. Κάνω σιάτσου από την πρώτη μου εγκυμοσύνη και μετά. Έχω μάθει πολλά για τον εαυτό μου μέσα από αυτό.
  51. Τα αγαπημένα μου λουλούδια είναι οι νεραγκούλες.
  52. Έχω πάθος με τα κοχύλια και μαζεύω από μικρή. Επίσης έχω πάθος με τα χαρτικά (χαρτιά αλληλογραφίας, σημειωματάρια, αυτοκόλλητα, πένες, στιλό, μολύβια κλπ).
  53. Βαριέμαι αφόρητα να ψωνίζω ρούχα ενώ λατρεύω να ψωνίζω παπούτσια. Μου αρέσει πολύ η αισθητική της μόδας του μεσοπολέμου.
  54. Μου αρέσουν πολύ τα περισσότερα φρούτα. Λατρεύω όμως τις φράουλες!
  55. Θέλω να ξανακόψω τα μαλλιά μου αφέλειες. Θέλω να ξανακόψω τα μαλλιά μου πάρα πάρα πάρα μα πάρα πολύ κοντά, όπως όταν ήμουν στο Λύκειο. Αλλά φοβάμαι. Θέλω να ξαναέχω τα μαλλιά μου αρκετά μακριά. Αλλά βαριέμαι να ασχολούμαι κιόλας! Θέλω να μάθω να φτιάχνω ωραίες κοτσίδες αλλά δεν έχω υπομονή! Γιατρέ μου τί έχω;
  56. Θέλω να ζω το εδώ και τώρα, να με αποδέχομαι και να με συγχωρώ, να με αγαπώ άνευ όρων και να κοιτάξω ακόμα περισσότερο τους φόβους, τα ελαττώματα και τα δύσκολα συναισθήματά μου κατάματα.
  57. Αφότου έγινα μητέρα και κυρίως λόγω θηλασμού δεν πίνω καθόλου αλκοόλ. Όμως μου λείπει πολύ το κρασί κάποιες στιγμές. Δεν καπνίζω.
  58. Αν και είμαι περισσότερο παιδί του καλοκαιριού, καθώς μεγαλώνω αγαπώ όλες τις εποχές εξίσου.
  59. Δε θα άλλαζα ούτε θα πετούσα τίποτε από όσα έχω ζήσει. Είμαι ευγνώμων για τις αναμνήσεις μου.
+1 έχω αυτό εδώ το μπλογκ στο οποίο για διάφορους λόγους δυσκολεύομαι να αφοσιωθώ όπως ίσως θα ήθελα και πολλές φορές νιώθω πως γράφω και δεν με ακούει/διαβάζει κανείς, μιας και μέχρι τώρα δεν βλέπω ιδιαίτερη διάδραση. Συνεχίζω όμως όπως και όσο μπορώ γιατί συνειδητοποιώ ότι είναι πλέον και αυτό κομμάτι του εαυτού μου.

Θα μπορούσα να γράψω και άλλα πολλά, αλλά αφήνω αυτά που μου ήρθαν σα νεράκι που κυλάει και χωρίς ιδιαίτερη σκέψη!


Σας φιλώ, xoxo & stay inspired!
Namaste


FACEBOOK

INSTAGRAM


Σχόλια

  1. Έχω παρακολουθήσει αρκετά από τα "59+1..." posts των μαμαδο-blogs και κάθε φορά είναι συναρπαστική! Δεν έχω τον κατάλληλο χρόνο να παρακολουθώ τακτικά όλα τα blogs που θέλω, αλλά σε διαβάζω και θα σε διαβάζω για πολλούς λόγους. Keep up the good work! Φιλιά από μια όχι μαμά (ακόμη). Έχεις ποικιλία στο κοινό χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, σε βλέπω και στο ίνστα! θα σε ψαχουλέψω και στο μπλογκ σου στη πρώτη ευκαιρία :-p χεχε! φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Αχ το ευχαριστηθηκα το αρθρο σου.έχουμε πολλα κοινα παω να μπω στην ομάδα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα!!! Εγω τωρα σε γνωρισα κοριτσι απο αυτη την αναρτηση αλλανεμαθα πολλα ενδιαφεροντα πραγματα!!! εγω ειμαι καινουρια στο blogging αλλα δεν πρεπει να απογοητευομαστε με τη διαδραση! Καποια στιγμη θα γινει κι αυτο!!! Παω να δω την ομαδα σου! Φαινεται πολυ ενδιαφερουσα!!! Χαρηκα που σε γνωρισα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, να είσαι καλά! Και εγώ χαίρομαι! Θα δω και το μπλογκ σου! όπως έγραψα δεν έχω πολύ χρόνο να διαβάζω όσα θα ήθελα αλλά προσπαθώ!

      Διαγραφή
  4. Δανάη μου! Δεν χορταίνω να σε διαβάζω...❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστηθηκα πολυ τη αναρτηση σου μου εβγαλε μια ηρεμια!!! Χαρηκα που σε γνώρισα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελευταία , καταϊδρωμένη αλλα απολαυστική! Συγχαρητήρια που βοηθάς γυναίκες στο να γεννήσουν όσο πιο φυσιολογικά γίνεται.. Είχα κ γω βοήθεια από μια doula στο Βερολίνο.. Εξ αποστάσεως αλλα αυτή με βοήθησε σε πολλα πράγματα! Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου
    ΥΓ: το 37 νομίζω πως το εκανα κ γω!! Χαχα
    Τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Ακόμα δεν δουλεύω ως doula κυρίως λόγω μικρής ηλικίας των παιδιών μου που δεν μου επιτρέπει να τα αφήνω οποτεδήποτε χρειαστεί για τοκετούς κλπ αλλά είναι όνειρο για το μέλλον.

      Διαγραφή
  8. Πολύ ενδιαφέρουσα προσωπικότητα! Χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα, και που έμαθα τόσο ενδιαφέροντα πράγματα για τη ζωή σου και τον χαρακτήρα σου! Θαύμασα το οτι είσαι βοηθός μητρότητας, που κατάφερες και απέβαλλες την ζάχαρη και το κρέας (το παλεύω κι εγώ), χάρηκα πολύ που ανακάλυψα άλλη μια "ψυχή" που μαγεύεται με οτιδήποτε vintage και που λατρεύει τη μόδα του μεσοπολέμου (αχ, λάθος εποχή γεννηθήκαμε χαχαχα). Τι να σου πρωτογράψω..ταυτιστηκα με πολλά που γράφεις και θα ήθελα να μην πτοηθείς με την απουσία έντονης διάδρασης και να συνεχίζεις το blogging! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Μαρία και καλώς σε βρήκα και εδώ (εκτός από το ίνστα!), σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Εύχομαι να μη χάσουμε επαφή, αφού έχουμε και τόσα κοινά ;-) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα, και που έμαθα τόσο ενδιαφέροντα πράγματα για τη ζωή σου και τον χαρακτήρα σου! Θαύμασα το οτι είσαι βοηθός μητρότητας, που κατάφερες και απέβαλλες την ζάχαρη και το κρέας (το παλεύω κι εγώ), χάρηκα πολύ που ανακάλυψα άλλη μια "ψυχή" που μαγεύεται με οτιδήποτε vintage και που λατρεύει τη μόδα του μεσοπολέμου (αχ, λάθος εποχή γεννηθήκαμε χαχαχα). Τι να σου πρωτογράψω..ταυτιστηκα με πολλά που γράφεις και θα ήθελα να μην πτοηθείς με την απουσία έντονης διάδρασης και να συνεχίζεις το blogging! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου