Comme un chef (Ο σεφ και ο σεφ του) !

Επιτέλους μετά από πάρα πολύ καιρό, κατάφερα να ξαναδώ μία ολόκληρη ταινία στο σπίτι, χωρίς διακοπές επειδή η μικρή ξύπνησε, επειδή νύσταξα, επειδή το ένα, επειδή το άλλο! Τί χαρά! Όποιος έχει μικρά παιδιά, μπορεί να καταλάβει, πιστεύω, ότι ακόμα και αυτό είναι καμιά φορά κατόρθωμα στην καθημερινότητα και άρα όταν επιτευχθεί πανηγυρίζουμε, χαχα!

Ήθελα εδώ και αρκετό καιρό να ξαναδώ τη συγκεκριμένη και αξιαγάπητη πραγματικά ταινιούλα και να γράψω εδώ για αυτήν, αλλά η νέα εγκυμοσύνη μου με έχει, είναι η αλήθεια, μέχρι τώρα τουλάχιστον, κυριολεκτικά ξεζουμίσει, οπότε με το που κοιμόταν η Ισιδώρα έπεφτα ξερή και εγώ κατευθείαν. Καθώς όμως τις τελευταίες ημέρες έχω αρχίσει να νιώθω σταδιακά λίγο καλύτερα, χτες βράδυ είπα τέλος, θα δούμε ταινία!!

Ο σεφ και ο σεφ του λοιπόν είναι μια πραγματικά τρισχαριτωμένη ταινία, γεμάτη χιούμορ και τρυφερότητα, γεμάτη έμπνευση και αγάπη για την μαγειρική που δεν είναι βέβαια άλλο από αγάπη η ίδια! Είναι μια, κατά κάποιο τρόπο, κομεντί, με εξαιρετικές ερμηνείες και έξυπνο χιούμορ, δεν κάνει κοιλιά, δεν μπορείς να την βαρεθείς, απλά βλέπεις και το διασκεδάζεις και ε, χμ...αν αγαπάς τη μαγειρική δημιουργία μπορεί και να ζηλέψεις (μάλλον δηλαδή θα ζηλέψεις) και όλο αυτό το μαγειρικό όργιο και να λιγουρευτείς και να πεινάσεις και από πάνω, συμβιβαζόμενος μετά με ό,τι διαθέτει το δικό σου ταπεινό ψυγείο!

Το έχω ξαναπεί, ότι μου είναι δύσκολο για πολλούς λόγους στη φάση ζωής που βρίσκομαι να βλέπω ταινίες σινεφίλ, πιο μεγάλες, πιο 'δύσκολες΄, πιο ιδιαίτερες, τις ταινίες δηλαδή που καταβροχθίζαμε κατά κόρον προ παιδιού στις αίθουσες αλλά και στο σπίτι. Μια χαρά, όμως, για την ώρα συμβιβάζομαι και ευχαριστιέμαι τέτοιου είδους ταινιούλες που πραγματικά μου φτιάχνουν το κέφι και κλείνουν όμορφα ένα Σαββατόβραδο σαν το χτεσινό.


Σας φιλώ, xoxo & stay inspired!
Namaste


FACEBOOK

INSTAGRAM





Σχόλια