Νέος Μήνας!



Νοέμβριος από σήμερα. Ένας παράξενος λίγο, για εμένα, μήνας. Ούτε πια ακριβώς φθινόπωρο, ούτε όμως και κανονικά-κανονικά χειμώνας. Ούτε ακριβώς γιορτές, ούτε ακριβώς πολύ μακριά από τις γιορτές. Ούτε ψόφος από κρύο, ούτε όμως σαφώς και απλή ψυχρούλα. Ένας μήνας μεταίχμιο, μια μετάβαση σε άλλη εποχή, διάθεση, κατάσταση. Μια προετοιμασία για το τέλος της χρονιάς που καταφθάνει, δίνοντας τη θέση της σε μια άλλη, επόμενη, απατηλλά καλύτερη ή και αληθινά πιο ουσιαστική. Διαλέγεις και παίρνεις.

Κάποτε δεν μου άρεσε ούτε ο Νοέμβρης ούτε και ο χειμώνας. Πλέον απολαμβάνω όλες τις εποχές, την κάθε μία με τις δικές της χάρες και μικρές και μεγάλες χαρές. Μεγαλώνοντας απομυθοποιείς οτιδήποτε εξωτερικό και στρέφεσαι προς τα μέσα, όπου και θα βρεις όλη την Αλήθεια σου.
Τι και αν βρέχει, και αν φυσάει, αν έχει κρύο, χιόνι, παγωνιά; Η ζωή είναι στο εδώ και το τώρα, ανεξάρτητη από θερμοκρασίες, χρώμα ουρανού, μήνες και ημέρες, και αν δε το καταλάβουμε αυτό, εκείνη πολύ απλά φεύγει και περνά και ξεγλιστρά μέσα απ τα χέρια μας και κυλά σα το νερό, εκπίπτει, εξατμίζεται.

Άρα... Καλό και Όμορφο Μήνα αγαπημένοι φίλοι, αυτή τη φορά είναι ο Νοέμβρης, αλλά λίγη σημασία έχει! Όπου και αν είστε, ό,τι και αν κάνετε, όπως και αν περνάτε, ό,τι και αν ζείτε, μην ξεχνάτε ότι σας περιέχει, το περιέχετε, είστε εσείς και αυτό είναι το μόνο που μετράει και μένει μέσα στη ρευστότητα του κόσμου και της ύπαρξής μας. Πέρα και πάνω από όλα.


Σας φιλώ, xoxo & stay inspired!
Namaste



FACEBOOK

INSTAGRAM

Σχόλια

  1. Αγαπώ πολύ τον Νοέμβρη! Είναι ο μήνας που με φέρνει πιο κοντά στα Χριστούγεννα! Είναι ο μήνας που έχουν γενέθλια οι άντρες της ζωής μου. Ο άντρας μου και ο μπαμπάς μου! Είναι ο μήνας που με φέρνει πιο κοντά στο χειμώνα.
    Μου αρέσει το κρύο, το αναμμένο τζάκι, οι μαζώξεις με φίλους, οι σούπες και η ζεστή σοκολάτα!
    Καλό μας μήνα λοιπόν, με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Δανάη, καλώς σε βρήκα! Κι εμένα μου αρέσουν όλες οι εποχές του χρόνου, γιατί όπως είπες η κάθε μια τους, έχει τη δική της μαγεία... Νοέμβριος λοιπόν...μια ανάσα από τα μαγικά Χριστούγεννα! Καιρός για χουχουλιάσματα δίπλα στο αναμμένο τζάκι, ζεστά ροφήματα, ταινίες και πολλές πολλές οικογενειακές στιγμές... Καλό μήνα! Μαρία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα πάντα μου άρεσε ο χειμώνας (γεννημένη Δεκέμβρη βλέπεις!).
    Αλλά νομίζω το ιδανικότερο είναι αυτό που λες κι εσύ! Να απολαμβάνουμε την κάθε εποχή!
    Καλό Μήνα και από εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δανάη έρχομαι από των φίλων γράμματα της mamapetounia. Για μένα ο Νοέμβριος είναι ο μήνας που σηματοδοτεί την έναρξη του χειμώνα, αρχίζουν τα πρώτα κρύα και είναι ευκαιρία να απολαύσουμε το σπίτι μας με ανθρώπους που αγαπάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κορίτσια σας ευχαριστώ όλες για τα σχόλιά σας, συμφωνώ και επαυξάνω!! Σήμερα θα στρώσω και χαλιά, γιούπι!! Ναι στα αναμμένα τζάκια, τα κάστανα, τις μαζώξεις με φίλους, τις σούπες, τη ζεστή σοκολάτα και τα φωτάκια των Χριστουγέννων!
    Και, όσες σχολιάσατε για πρώτη φορά εδώ, καλώς ήρθατε και καλώς βρεθήκαμε :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάρα πολύ ωραίο! Για μένα ο Νοέμβρης είναι ο μήνας που αρχίζω να συνειδητοποιώ την αλλαγή της εποχής. Πήγα γιόγκα τις προάλλες και ο David (instructor) είπε κάτι πολύ σωστό την ώρα που καθόμασταν σε splits. 'Να παίρνεις τη ζωή σαν αυτό που σου συμβαίνει το έχεις επιλέξει.' Μία αποδοχή, μία ζεστασιά για το τώρα. Ευχαριστώ Δανάη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Axxx @Angeliki (ma parte enan anana) εσύ είσαι;;!!!! ευχαριστώ, πόσο χαίρομαι για το σχόλιό σου!!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου