my inspiration box #1



Γειά σε όλους και όλες!

Αποφάσισα αν όχι κάθε Κυριακή, τότε όσες περισσότερες Κυριακές του μήνα μπορώ, να σας ανοίγω το κουτί της έμπνευσής μου για τις ημέρες της εβδομάδας που πέρασε, απλώνοντας λογής-λογής καλούδια, ιδέες, μικρές χαρές και διάφορα πραγματάκια που ανακάλυψα και μου άρεσαν ή κέρδισαν γενικά το ενδιαφέρον μου, πράγματα που νομίζω πως αξίζουν και που θα ήθελα να μοιραστώ για να ακουμπήσουν κι άλλους!

Ξεκινώ λοιπόν,

νούμερο ένα

οι εντελώς φυσικοί, ψυχρής έκθλιψης, χυμοί Verve! Περισσότερα διαβάστε εδώ https://www.vervejuices.gr/, είναι πόρωση αυτοί οι χυμοί και το γενικότερο concept πίσω από αυτούς, αν βέβαια είστε και ολίγον τί ή και περισσότερο υγιεινιστές! Η Verve προσφέρει πακέτα καθαρισμού αποκλειστικά με γεύματα-χυμούς και αν και οι τιμές της είναι κάπως τσιμπημένες γενικότερα, νομίζω, κρίνοντας από την αίσθηση που είχα μετά από μια εβδομαδιαία καθημερινή κατανάλωση των χυμών, πως είναι κάτι που πραγματικά αξίζει.




νούμερο δύο

ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον blog που ανακάλυψα, το Γλυκοπλαστείο 'Νεανικόν'. Εκτός της πολύ όμορφης και λιγάκι παλιακής -και άρα λατρευτής μου- αισθητικής, οι συνταγές γλυκών που έχει μου κέντρισαν το ενδιαφέρον, γιατί βέβαια πρόκειται για γλυκά χωρίς κανενός είδους κατεργασμένη ζάχαρη ή γενικώς άλλων τεχνητών γεύσεων, υφών, υλικών. Έχει γλυκά κυρίως ωμοφαγικά και γλυκά γενικά με τη μικρότερη δυνατή επεξεργασία. Επισκεφθείτε το, αξίζει!




νούμερο τρία

επανενεργοποίησα το παρατημένο pinterest μου! Ψάχνοντας για όμορφες εικόνες έμπνευσης τόσο για το blog και για συγκεκριμένα πράγματα που έχω στο μυαλό μου να φτιάξω, όσο και για εμένα προσωπικά, θυμήθηκα τη λατρεία μου για παντός είδους εικονογραφήσεις και ειδικά για τα children's illustrations! Γενικώς και ειδικώς αν ψάχνετε πηγές ιδεών και έμπνευσης για το οτιδήποτε το pinterest τα σπάει, κολλάς τόσο πολύ και ανακαλύπτεις πολλά ενδιαφέροντα πραγματάκια με ένα σωρό παρακλάδια! Και μιας και έχουμε άνοιξη, σας βάζω μερικές αγαπημένες εικόνες!







νούμερο τέσσερα

με το pinterest και μ'αυτά και μ'αυτά, θυμήθηκα ένα blog που είχα ανακαλύψει προ καιρού και που με είχε ενθουσιάσει! the black apple το blog & το site της Emily Winfield εδώ. Πρόκειται για μια υπέροχη καλλιτέχνιδα που ασχολείται με την εικονογράφηση παιδικών βιβλίων αλλά και πολλά άλλα. Οι εικόνες της είναι απλά μαγικές!!




νούμερο πέντε

Το σοβαρεύω λίγο εδώ, γιατί θα αναφερθώ σε κάτι που θα αφορά ενδεχομένως λίγους, όσους είναι γενικά ανήσυχα πνεύματα, ασυμβίβαστες ψυχές, άνθρωποι που προβληματίζονται, ενδοσκοπούν, βυθίζονται στην αυτοπαρατήρηση, διερωτώνται, εμβαθύνουν. Αναφέρομαι σε μια πολύ ενδιαφέρουσα και σχετικά νέα για τα Ελληνικά δεδομένα, προσέγγιση της ανθρώπινης κατάστασης και εμπειρίας, είτε με θεραπευτικό σκοπό είτε απλώς ως προσέγγιση στον τρόπο που ζούμε και αντιμετωπίζουμε τον εαυτό μας, τις σχέσεις μας, την καθημερινότητα της ζωής μας, τα ενδεχόμενα προβλήματά μας ακόμα-ακόμα. Είναι λοιπόν το processwork. Μπορείτε να διαβάσετε σχετικά εδώ http://processworkhub.gr/index.htm. Προσωπικά, μιας και βρίσκομαι σε ένα μεταβατικό στάδιο της ζωής μου στο οποίο συμβαίνουν ταυτόχρονα πολλά υπέροχα και δημιουργικά πράγματα, με όλη παράλληλα όμως την κούραση, τις αγωνίες και τα ερωτηματικά που συνοδεύουν τις φάσεις αλλαγών γενικά, σκοπεύω, μιας και που χρειάζομαι καποιανού είδους extra στήριξη την περίοδο αυτή, να δοκιμάσω κατά πόσο η προσέγγιση αυτή μου ταιριάζει και μπορεί να με βοηθήσει να δώσω την -όποια- επιπλέον ώθηση χρειάζομαι στα πράγματα. Για νεότερα I'll keep you posted! Όποιος γνωρίζει κάτι σχετικά, έχει δοκιμάσει τη 'μέθοδο' ή έχει κάτι να πει και να μοιραστεί για όλο αυτό, θα μου είναι κάτι περισσότερο από ευπρόσδεκτος!


νούμερο έξι

taking a nap!
Την εβδομάδα αυτή που ήμουν λίγο παράξενα λόγω ενός λουμπάγκο που με ταλαιπωρούσε, επαν-ανακάλυψα τη μαγεία του μεσημεριανού-απογευματινού ύπνου! Δεν είμαι γενικά ο άνθρωπος που θα κοιμηθεί το μεσημέρι, αλλά πολλές φορές βλέπω ότι ένας τέτοιος υπνάκος κάνει θαύματα! Καμιά φορά ξεχνάμε τη θεραπευτική δύναμη του ύπνου, πόσο διαφορετικά νιώθουμε και σκεπτόμαστε όταν είμαστε ξεκούραστοι και με καθαρό μυαλό!
do it like Snoopy λοιπόν!




νούμερο επτά

παπούτσια! ΤΟ προσωπικό μου πάθος, Η μανία!
Οι φίλες μου που ξέρουν, ποστάρανε στον τοίχο μου στο facebook αυτές εδώ τις πουά εσπαντρίγιες (που δε θα μου τη γλυτώσουν!) και έτσι κόλλησα με το site, το οποίο έχει άπειρα, και βασικά πολύ φτηνά και τσαχπίνικα, πανινο-τουενόςκαλοκαιριού-παπουτσάκια!
Όμως η άλλη νέα και πιο 'σοβαρή' λατρεία είναι αυτό εδώ και να δω πώς κάτι τέτοιο μπορεί να μου τη γλυτώσει, χουπ!




Το κουτί της έμπνευσης θα επιστρέψει ανανεωμένο σε καμιά βδομάδα! Όσοι αγαπάτε ρίξτε ραβασάκι με τις ιδέες και τις δικές σας ανακαλύψεις! Θα χαρώ και θα κάνω και μια κωλοτούμπα μέχρι :-p


σας φιλώ, xoxo & stay inspired!
Namaste

Σχόλια

  1. Καλησπέρα! Ανακάλυψα τυχαία το post σου μέσα από μία αναζήτηση που έκανα για αναφορές στο blog μου. Χαίρομαι πολύ που είμαι στο inspiration box σου ! Σε ευχαριστώ θερμά !
    Τρέχω να χαζέψω και τα υπόλοιπα posts σου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εγώ ευχαριστώ πολύ για την αναφορά στη σελίδα σου, στο facebook και χαίρομαι πολύ που ανακάλυψα ένα τόσο όμορφο και συναφές σε μένα blog όσο το δικό σου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου