Comfort Food ή αλλιώς avocado mash on toast!

Αυτή τη φορά αυτός που μου σφύριξε ότι το παράκανα ήταν η μέση μου. Δουλειά, παιδί, σπίτι, υποχρεώσεις, πολλά νέα projects, στόχοι και σχέδια για το μέλλον, συνεχής σωματική κίνηση, αγκαλιές, θηλασμοί, ελλιπής ύπνος και μηδενική ή έστω ελάχιστη ξεκούραση κατά τη διάρκεια της ημέρας, άγχος και αγωνίες της καθημερινότητας,...ε, δε θέλει και πολύ. Ακόμα πονάω αλλά το παλεύω με ομοιοπαθητική και φιλότιμες προσπάθειες να ρίξω τους ρυθμούς και τους τόνους σε όλα.
Το δικό μου comfort food εδώ και μήνες και ειδικά σε τέτοιες δυσκολίες, κάτι που μου δίνει μια αίσθηση φρεσκάδας και αποτελεί μια τονωτική ένεση ενέργειας, είναι το παρακάτω feel-good και πάναπλο πραγματικά σνακ, το ΄τοστ αβοκάντο΄, όπως το έχω ονομάσει! Είναι πολύ εύκολο και παίρνει μόλις λίγα λεπτά να το ετοιμάσετε.

Θα χρειαστείτε:
- ένα αρκετά ώριμο, μεσαίου μεγέθους, αβοκάντο
- μισό αγγουράκι κομμένο σε λεπτές φετούλες
- μισό -ή και παραπάνω, ανάλογα με το γούστο σας- λεμόνι για στύψιμο
- ψωμί της αρεσκείας σας
- τυρί emental
- φρεσκοτριμμένο πιπέρι




Εγώ στην προκειμένη χρησιμοποίησα μαύρο Γερμανικό ψωμί με σπόρους, μπορείτε όμως να φτιάξετε το ΄τοστ΄με οποιοδήποτε είδος ψωμιού, εκτός φυσικά από τα συμβατικά και παντελώς 'πλαστικά', κλασικά ψωμιά του τοστ σε φέτες που βρίσκουμε στα ράφια των σούπερ-μάρκετ και τα οποία, αν δεν το έχετε ήδη κάνει, καλό είναι να τα αντικαταστήσετε με κάποια πιο υγιεινή επιλογή. Πολύ καλή και ταιριαστή επιλογή για το συγκεκριμένο, πάντως, είναι και οι ρυζογκοφρέτες.

Φρυγανίζω λοιπόν αρκετά τις φετούλες ψωμιού. Στο μεταξύ έχω ξεφλουδίσει και λιώσει με ένα πιρούνι το αβοκάντο μου. Στο λεγόμενο avocado mash λοιπόν προσθέτω στη συνέχεια τον χυμό του λεμονιού και φρεσκοτριμμένο πιπέρι και ανακατεύω. Κόβω και το αγγουράκι μου σε λεπτά φετάκια. Αλείφω το ψωμάκι με παχιά στρώση αβοκάντο, από πάνω στρώνω τα αγγουράκια και ύστερα λίγο τυράκι emental. Προσθέτω λίγο ακόμα φρεσκοτριμμένο πιπέρι, αν θέλω, και έτοιμο!





Καλή σας όρεξη και να προσέχετε πάνω απ΄όλα εσάς!

σας φιλώ, xoxo & stay inspired!
Namaste




Σχόλια