2016 και άλλες τόσες ευκαιρίες για καθημερινά θαύματα!



Καλημέρα σε όλους!

Εσάς πώς ξεκίνησε γενικά η χρονιά σας; Με τί σκέψεις, γεγονότα, αλλαγές, ευκαιρίες, με τί διάθεση και αίσθηση, με τί είδους ποιότητες και συναισθήματα;

Για εμένα η φετινή χρονιά έφερε, με ένα πολύ ορμητικό σπρώξιμο από την προηγούμενη και με αφορμή μια νέα εγκυμοσύνη, συντριπτικές εσωτερικές αλλαγές και τόλμη σε νέα βήματα, ξεκινήματα και μεγάλες συνειδητοποιήσεις. Δεν μπορώ, είναι η αλήθεια, να φανταστώ καλύτερο δώρο από αυτό και είμαι πολύ ευγνώμων! Φύσηξε ο άνεμος της αλλαγής και ήταν τόσο δυνατός που ήθελα-δεν ήθελα, συμπαρασύρθηκα.
Στην πραγματικότητα πάντα ξέρουμε μέσα μας και ποτέ δεν είμαστε έρμαια, θύματα, πιόνια ή τελοσπάντων οι άνθρωποι που απλά τους συμβαίνουν τα πράγματα και εκείνοι ακολουθούν. Πάντα ξέρουμε την αλήθεια, με τη διαφορά ότι έχουμε απομακρυνθεί τόσο από την πηγή της που έχουμε ξεχάσει και χάσει την επαφή με τη βαθύτερη ουσία της ύπαρξής μας, η οποία δεν είναι άλλη από την αγάπη, τη μόνη ρίζα μας, το μόνο παρελθόν, παρόν και μέλλον μας, ο μοναδικός προορισμός στη ζωή. Το έχουμε τόσο πολύ ξεχάσει όλο αυτό που ακόμα και τώρα για εμένα που γράφω αυτές τις γραμμές και πολύ πιθανό και για όσους από εσάς τις διαβάζετε, να φαντάζει κάτι άπιαστο, απόμακρο και ολίγον τί γενικό και αόριστο, ακατανόητο, μη σχετικό με τα βιώματα του παρόντος μας και τα σούρτα-φέρτα και τις δυσκολίες της καθημερινότητας.

Κι όμως! Αφήνοντας τον εξωτερικό θόρυβο να κοπάσει, έστω και για μερικά λεπτά μέσα στην ημέρα μας και αφιερώνοντας λίγο χρόνο στο να κάτσουμε κάπου ήσυχα και χωρίς παρέα ή άλλες αποσπάσεις, μπορούμε, κλείνοντας τα μάτια και αφήνοντας τις σκέψεις να πηγαινοέρχονται χωρίς να προσπαθούμε να τις πάψουμε ή να τις ελέγξουμε, σιγά σιγά να αρχίσουμε και πάλι να θυμόμαστε, να βρίσκουμε εμάς και την αλήθεια μας, να συνειδητοποιούμε την αγάπη από την οποία φτιαχτήκαμε, την αγάπη που μας περιβάλλει στο τώρα και αυτήν που αν δώσουμε πίστη θα μας αγκαλιάζει πάντα τρυφερά, μαλακώνοντας τα βήματα και τα βιώματά μας προς το αύριο.

Δεν έχει καμία σημασία η γνώμη ή οι κρίσεις των άλλων που πάντοτε υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν, σημασία έχει εμείς τί πιστεύουμε για εμάς και πόση και τί ποιότητας επαφή διατηρούμε με το μέσα μας, πόσο επιτρέπουμε ή δεν επιτρέπουμε στην εξωτερική πραγματικότητα να μας σαρώνει, να μας συνθλίβει και να μας απομακρύνει διαρκώς και ακατάπαυστα από την πηγή και την αλήθεια μας. Σημασία έχει η συνειδητότητα και η επίγνωση για ό,τι ζούμε και περιέχουμε την κάθε στιγμή, εμείς και μόνο εμείς, από εμάς, προς τα εμάς και για εμάς. Όταν άλλωστε δουλεύεται η σχέση με τον εαυτό μας, όλα τα "απ΄έξω" σαν 'ως δια μαγείας΄αλλάζουν, μεταμορφώνονται, βελτιώνονται, καταλαγιάζουν.

Για εμένα λοιπόν, το 2016 εκτός από "άλλη μια χρονιά", είναι και μια βαθύτερη σύνδεση με τις παραπάνω παραδοχές και αλήθειες, μια προσπάθεια συγκέντρωσης σε εμένα και όχι στους γύρω, στο "είναι" και όχι στο "πράττειν", σε αυτά που εγώ χρειάζομαι και θέλω να δω και να αλλάξω, γνωρίζοντας πια ότι αυτός είναι ο μοναδικός δρόμος για την υγεία, ψυχική, σωματική, νοητική, υγεία στις σχέσεις, στην οικογένεια αλλά και σε ό,τι γενικά υπάρχει στη ζωή και βαφτίζεται ως 'δραστηριότητα'. Η νέα χρονιά μου δίνει απλόχερα 2016 και άλλες τόσες ευκαιρίες, όσες θέλω εγώ να αρπάξω, για μάθηση, για άνοιγμα στα θετικά πρόσημα και μόνο, για αφυπνίσεις, για περισσότερη παράδοση στην αγάπη άνευ όρων αλλά με όρια, στην αγάπη που είναι η μόνη αλήθεια και ο μοναδικός προορισμός του ταξιδιού. Ευκαιρίες να δω με περισσότερη επίγνωση και παρουσία τα θαύματα που υπάρχουν μέσα και γύρω μου, αυτά που αναπτύσσονται στο σώμα μου και στην αγκαλιά μου, αλλά και τα άλλα που περιμένουν κουκουλωμένα για να τα ανακαλύψω, επιτρέποντάς τους να με μεταμορφώσουν με το μαγικό τους ραβδάκι σε αυτό που πραγματικά είμαι, αλλά που όπως όλοι μας, έτσι και εγώ, ξέχασα, παρέβλεψα και τελικά δεν κατάφερα ποτέ να γνωρίσω.


Σας φιλώ, xoxo & stay inspired!
Namaste



FACEBOOK

INSTAGRAM


Σχόλια