Μια πράσινη σαλάτα στη μέση του Ιούλη

Γειά σου, γειά σου, γειά σου και χαρά σου!

Εδώ και μέρες θέλω να σου γράψω και να σου ψιθυρίσω στο αυτί τα συστατικά μιας αγαπημένης μου δροσερής καλοκαιρινής σαλάτας, μα, όσο κλισέ και να ακούγεται, δεν προλαβαίνω αγάπη μου, δεν προλαβαίνω! Όμως όχι, θα πατάξω το κλισέ και θα σου πω το μυστικό μου γιατί τα καλά τα μυστικά είναι για να μοιράζονται 😊

Στο έχω ξαναπεί ότι τα τελευταία χρόνια βαριέμαι θανάσιμα να μαγειρεύω από βιβλία, από συνταγές και λοιπά εγχειρίδια. Αγαπώ πολύ τα βιβλία μαγειρικής, τα μαγειρικά blogs και ό,τι σχετικό, αλλά αδελφάκι μου βαριέμαι να ακολουθώ κανόνες και συνταγές! Όλοι έχουμε ελαττώματα, χα! Μου αρέσει να μαγειρεύω ελεύθερη από κανόνες, κουτάκια και περιγραφές, με ό,τι έχω στο ψυγείο και τα ντουλάπια μου και με τη φαντασία έξω απ το κλουβί και τον περιορισμό!

Έτσι λοιπόν, θα σου πω πολύ απλά, πάρε τα εξής, σε ό,τι ποσότητες αγαπάς, βάλε και το προσωπικό σου στίγμα και φτιάξε και εσύ, άμα θες τροφή σεβασμού προς το σώμα και την ψυχή σου, αυτή τη δροσερή πράσινη σαλατούλα για μεσημεριανό, βραδινό, συνοδευτικό ή ό,τι! Αν έχεις την ίδια πετριά με εμένα και βαριέσαι να ακολουθείς συνταγές, χαλάλι σου, αν και αυτό τώρα εδώ, συνταγή δεν το λες, παρλάτα με διατροφική αξία ναι, το λες!



Πάρε λοιπόν μαϊντανό, μπόλικο! Ψιλόκοψέ τον.
Πάρε αβοκάντο, ώριμο, και κόψτο σε κυβάκια, καρεδάκια, άτεχνα κομματάκια ή όπως τελοσπάντων σου αρέσει.
Πάρε αγγουράκι και κόψτο και αυτό όπως τραβά η όρεξή σου, ψιλό, χοντρό, μικρό κλπ.
Χοντροθρυμμάτισε μπόλικα, καλής ποιότητας, καρύδια.
Βράσε μπόλικη κινόα, απλή, βασιλική, δίχρωμη ή ό,τι έχεις και θέλεις. Άστην λίγο να κρυώσει.
Πάρε κουτάλα και κάνε τούμπα και βόλτα όλα τα υλικά που σου είπα πιο πάνω μαζί και με την κινόα στο αγαπημένο σου σαλατομπώλ!
Βάλε αλατοπίπερο, ελαιόλαδο και ρίξε και μπόλικο μπόοοοοολικο λεμόνι. Εγώ εδώ άλλα μπαχαρικά ή μυρωδικά και λοιπά σαλατο-ζουμιά δεν βάζω. Την προτιμώ απλή για να νιώθω όλες τις γεύσεις όπως είναι. Εσύ κάντην όπως θες, εγώ σου δίνω τη βασική ιδέα!




Αν την βάλεις ψυγείο και την φας δροσερή είναι νομίζω πολύ νοστιμότερη. Αν πάλι σκυλοπεινάς και δε μπορείς να περιμένεις, και πάλι πεντανόστιμη θα σου φανεί!
Μόνο που θα χρειαστεί να φας μπόλικη για να πιάσει τόπο, καθώς είναι πανάλαφρη...
Αυτά και καλή σου όρεξη! Αν τη φτιάξεις πες μου καμιά κουβέντα ή εντύπωση γιατί πολύ θα το χαρώ!

Τα φιλιά μου, τα καλοκαιρινά, με έναν εξωτικό φθινιπωρινής εσάνς τόνο...
Δ.

Σχόλια

  1. και μαρεσει ο μαιντανος!!! εχω παντα μπολικο, γυριζω σπιτι και βουρ...μουδωσες ιδεα ωραια! να σου δωσω και εγω μια ιδεα? μαζι με τον μαιντανο βαλε ανιθο(τρελαινομαι)και μυρωνι μμμ αρωμα και γευση! Αμελι σε φιλώ πολύ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αααα τέλεια ιδέα, θα το δοκιμάσω βεβαίως-βεβαίως!!!! μερσί μποκού!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου