Πρελούδιο στην Αγάπη

      photo by unsplash.com


Μπορώ να σε αγαπώ μόνο όταν με αγαπώ.

Μπορώ να σε νοιάζομαι μόνο όταν με νοιάζομαι.
Μπορώ να σε ακούσω μόνο όταν ακούω και τον εαυτό μου.
Μπορώ να σε φροντίζω μόνο όταν πρώτα φροντίζω εμένα.
Μπορώ να σε αγκαλιάζω αληθινά μόνο αν με αγκαλιάζω τακτικά.
Μπορώ να αφουγκραστώ και να σεβαστώ τις ανάγκες σου μόνο όταν κάνω το ίδιο και για τις δικές μου.
Μπορώ να είμαι παρούσα και συνδεδεμένη μαζί σου μόνο όταν είμαι παρούσα και συνδεδεμένη με το μέσα μου.
Μπορώ να σε στηρίζω μόνο όταν δεν ξεχνώ να με στηρίζω.
Μπορώ να σου δώσω πολλά μόνο όταν έχω αποθέματα. Και μπορώ να έχω αποθέματα μόνο όταν αφιερώνω χρόνο και προσοχή στις ανάγκες μου.
Μπορώ να κάνω πράγματα για εσένα μόνο όταν έχω φροντίσει να κάνω, αν όχι πολλά, έστω κάποια, για εμένα.
Μπορώ να σε αποδέχομαι άνευ όρων μόνο όταν με αποδέχομαι άνευ όρων.
Μπορώ να σε συγχωρώ από καρδιάς μόνο όταν με συγχωρώ από καρδιάς.
Μπορώ να νιώσω τον πόνο σου μόνο όταν αντέχω να έρχομαι σε επαφή με τον δικό μου.
Μπορώ να σε βοηθώ μόνο όταν με βοηθώ.
Μπορώ να σε αντέχω μόνο όταν με αντέχω.
Μπορώ να σε χωράω μόνο όταν με χωράω.
Μπορώ να σε δω για αυτό που πραγματικά είσαι μόνο όταν μπορώ να δω τον εαυτό μου για αυτό που πραγματικά είναι.
Μπορώ να σου κρατώ το χέρι μόνο όταν μου κρατώ το χέρι.
Μπορώ να συμπορευτώ μαζί σου μόνο όταν δηλώνω το παρόν ουσιαστικά στη δική μου πορεία.
Μπορώ να μοιραστώ μαζί σου πράγματα μόνο αν κρατώ τον εαυτό μου χορτασμένο.
Μπορώ να χαμογελάσω στο παιδί μέσα σου μόνο όταν δεν ξεχνώ και το δικό μου εσωτερικό παιδί.

Μπορώ να σε αγαπώ αλλά ποτέ δεν θα μου ανήκεις.
Μπορείς να με αγαπάς αλλά ποτέ δεν θα σου ανήκω.

Μπορώ να σε αγαπώ μόνο όταν με αγαπώ.

Μπορούμε να συναντηθούμε αληθινά μόνο όταν δε στήνω συνέχεια τον εαυτό μου στα προσωπικά μου ραντεβού.
Θα συναντηθούμε αληθινά μόνο όταν θα μπορώ να βιώνω τον εαυτό μου σαν ένα όλον και όχι σαν ένα μισό που περιμένει να βρει το άλλο του μισό για νιώσει την πληρότητα.



Σας φιλώ, xoxo & stay inspired!
Namaste



Σχόλια