Ξανά εδώ!



Μύρισε Άνοιξη - ξανά.
Για την ακρίβεια κοντεύει να καλοκαιριάσει, αλλά εγώ νιώθω ακόμα την Άνοιξη, μέσα-έξω-πάνω-κάτω-δεξιά-αριστερά-παντού....

Έλειψα καιρό από έναν αγαπημένο και πολύ δικό μου χώρο, αυτό εδώ το μπλογκ. Είχα βαθιές βουτιές να κάνω σε σημαντικές εσωτερικές διεργασίες και παράλληλα και την εξωτερική πραγματικότητα και καθημερινότητα να τρέχουν, γεμάτες απαιτήσεις, προκλήσεις, αλλαγές, εξελίξεις και προχωρήματα.
Όπως και να έχει, άφησα το χρόνο να κυλήσει και να με παρασύρει στο ταξίδι του, ακολούθησα τη ροή των πραγμάτων και να που είμαι πάλι εδώ για εμένα και για όποιον ακόμα με διαβάζει, με διάθεση για νέες ιστορίες, αφηγήσεις, σκέψεις και μοιρασιές.

Καλώς με βρήκα λοιπόν και καλώς σας βρήκα και πάλι!
Σας αρέσει, αλήθεια, αυτή η εποχή;
Εγώ νιώθω να ξαναγεννιέμαι και να ανθίζω, όπως τα λουλούδια-και μάλλον έτσι κάπως συμβαίνει.
Για σήμερα θα αρκεστώ σε αυτά τα λίγα και κάπως έτσι 'μουδιασμένα' λόγια, μιας και νιώθω όπως περίπου η γάτα που ξυπνάει 'τεμπέλικα' και νωχελικά και αρχίζει σιγά σιγά να τεντώνεται και να απλώνεται για να ανασκουμπωθεί, να σηκωθεί και να ξαναπεράσει τελικά στη δράση, χαχα! 😍

Για την ώρα λοιπόν,

Σας φιλώ, xoxo & stay inspired!
Namaste




FACEBOOK

INSTAGRAM

Σχόλια

  1. Πολύ μου άρεσε ο 'γυρισμός' σου! Ίσως επειδή όσα λες με εκφράζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό αυτόν τον καιρό, μιας και εγώ κάνω ένα διάλειμμα από τον δικό μου 'μπλογκόχωρο'. Πάντοτε λάτρευα την Άνοιξη, αν και παλεύω να την αγαπήσω από την αρχή κατά κάποιο τρόπο, μιας και τα δύο τελευταία χρόνια αυτή η εποχή φέρνει προκλήσεις από αυτές που σε κολλάνε στον τοίχο! Αυτός όμως είναι και ο λόγος μου να την αγαπήσω και πάλι και ακόμη περισσότερο (αρκεί -μεταξύ μας- να γίνει ένα time out, να μείνει εκεί βρε παιδί μου!). Όσο για την αίσθηση, η περιγραφή της γατούλας ταιριαζει σούπερ! Καλό υπόλοιπο Άνοιξης να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Πόλα μου!! Είναι όμορφη αυτή η εποχή, όπως και να είμαστε μέσα μας! Η Άνοιξη είναι Άνοιξη!
      πολλά φιλιά!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου